Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har fått paket.
Uhrenband... vad kan det vara?
Ett natoband? Näe. Ett zulu?? Näee. Ett bu....
Fortsättning följer.
Jäklar va snyggt !!! Fler bilder @DelgadaSådär ja. Nu är den vita tunnan höstmoddad med höstens färger.
Rätt kul att se hur samma klocka får en helt annan karaktär med nytt band och bezel.
Blev bra. Kan tänka mig bygga så på en 420.Sådär ja. Nu är den vita tunnan höstmoddad med höstens färger.
Rätt kul att se hur samma klocka får en helt annan karaktär med nytt band och bezel.
Sådär ja. Nu är den vita tunnan höstmoddad med höstens färger.
Jäklar va snyggt !!! Fler bilder @Delgada
Blev bra. Kan tänka mig bygga så på en 420.
Tack ni är idel vänlighet.Snyggt jobbat! Riktigt snyggt med bund också!
Härligt!! Den blev riktigt trevlig och väldans uppkäftig. Kan tänka mig att den väcker en hel del uppmärksamhet på jobbet nu, du lär väl få gå före i kaffekönTack ni är idel vänlighet.
Och @hepanter din önskan är min lag. Här kommer fler bilder.
Och till er som hyser en mild skepsis mot bund vill jag säga att det är enbart av praktiska skäl jag har det, för att förebygga köld mot huden när jag cyklar till jobbet framöver i höst.
Det har inget att göra med att bund är as-coolt, fränt, snyggt, drygt och stöddigt.
DAYUM!!!Lite kvälls sol idag med och imorgon tgirf!
Alltså 22mm är det få ur som klär itycker jag. 20mm känns rejält men ändå inte överdrivet. 18 funkar för det mesta. Antar att 19 är bra utifrån detta..Blev lite sugen på att höstmodda frugans klocka efter @Delgada s Modd då hon ledsnat på den orange grå ringen. Det färdiga resultatet blev mycket snyggt och stilrent. Passade på att slänga av 22 mm meshen på tunnan fasen jag börjar vägra den bredden på tunnor
Ja 22mm banden förtar på nåt vis själva boettens utstrålning. Eller hur man fanken ska uttrycka sigAlltså 22mm är det få ur som klär itycker jag. 20mm känns rejält men ändå inte överdrivet. 18 funkar för det mesta. Antar att 19 är bra utifrån detta..
Jo men visst. En halva Vodka får ju ingen uppmärksamhet bredvid ett helrör. Gammalt ryskt ordspråk.Ja 22mm banden förtar på nåt vis själva boettens utstrålning. Eller hur man fanken ska uttrycka sig
Lite så är det faktisktJo men visst. En halva Vodka får ju ingen uppmärksamhet bredvid ett helrör. Gammalt ryskt ordspråk.
Bra jobbat! Snyggt värre!Blev lite sugen på att höstmodda frugans klocka efter @Delgada s Modd då hon ledsnat på den orange grå ringen. Det färdiga resultatet blev mycket snyggt och stilrent. Passade på att slänga av 22 mm meshen på tunnan fasen jag börjar vägra den bredden på tunnor
Häng bara på nya visare, tex röda och vita, på de 2 till höger i mitten och nederst (dvs 4 klockor) kommer det bli jligt snygga kontraster. Gör abolut inget att tavlorna är helt bombade. Blir coolt!Rotar i liklådan och hitta lite vrak som såg roliga ut
Jag moddar inte vintage så det är original som som gäller Man sminkar inte ett likHäng bara på nya visare, tex röda och vita, på de 2 till höger i mitten och nederst (dvs 4 klockor) kommer det bli jligt snygga kontraster. Gör abolut inget att tavlorna är helt bombade. Blir coolt!
Mina ögon dras till tunnboettenRotar i liklådan och hitta lite vrak som såg roliga ut
Blir nog att jag väcker någon sån till liv igenMina ögon dras till tunnboetten
And then he needs a home... somewhere to settle down Ett bonnahomeBlir nog att jag väcker någon sån till liv igen
Rotar i liklådan och hitta lite vrak som såg roliga ut
Cool!, en "läkar chaika" med pulsmätarskala!! Den vill man ju se en urverksbild på senDet här med köpstopp är inte min grej.
Ville prova lite roliga band från Ryssland. Beställde några klockor också när man ändå var igång och ett urverk. Fick en drös extraband på köpet!
Måste köpa lite nya batterier, så hoppar förhoppningsvis klockorna igång (quartzverk).