• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Hmm, blev såpass till mig av förmiddagens konversationer ang singel pass-band att jag missade att lägga upp min morgonbild på återfall till bekväm och omtyckt Amphibian-modd. Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag!
20210911_112104.jpg
 

Utvisaren

Patek
Superenkelt:
;) 🤣😂
Bara att Google Translate:a från ryskan till engelskan, så förstår man ofta dom.
Sedan när man skriver tillbaka till dom skall man först översätta sin text från svenska (men helst engelska - då jag tycker dom två språken lite lättare översätter mellan varandra) men sedan "kolla den ryska texten" först tillbaka till engelska - så ser vad ryskan missförstått.
Tar lite tid, men vips köper du fina tunnor för 250kr och massa annat godis!!!
Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra! 🤣 🤣 🤣

Mekanisk klocka "Raketa" Klocka 2623-N. Det yttre skicket på det förkromade fodralet är utmärkt, mekanismen genomgick professionell profylax av befälhavaren år 2021. På 24-timmarsratten (timvisaren gör ett varv per dag) finns en intern dubbelrotationsbasel.

1631361316015.png
 

MAz_666

Rolex
Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra! 🤣 🤣 🤣

Mekanisk klocka "Raketa" Klocka 2623-N. Det yttre skicket på det förkromade fodralet är utmärkt, mekanismen genomgick professionell profylax av befälhavaren år 2021. På 24-timmarsratten (timvisaren gör ett varv per dag) finns en intern dubbelrotationsbasel.

1631361316015.png
Befälhavaren vet f*n hur en slipsten skall dras!!!
😂 🤣😂
 

MAz_666

Rolex
Förresten, kör ryssarna IBAN nummer så man kan handla via banköverflring? Paypal verkar sällsynt...
Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.
Du kan inte banköverföra IBAN-mässigt med din vanliga bank, då de flesta svenska banker vägra föra över pengar till skumma landet Ryssland (sant!)
 

Utvisaren

Patek
Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.
Du kan inte banköverföra IBAN-mässigt med din vanliga bank, då de flesta svenska banker vägra föra över pengar till skumma landet Ryssland (sant!)
What? Kollade Nordeas sidor och där fanns utförligt hur man skulle göra till just ryssland. Sjukt många olika grejer utöver IBAN!!!
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra! 🤣 🤣 🤣

Mekanisk klocka "Raketa" Klocka 2623-N. Det yttre skicket på det förkromade fodralet är utmärkt, mekanismen genomgick professionell profylax av befälhavaren år 2021. På 24-timmarsratten (timvisaren gör ett varv per dag) finns en intern dubbelrotationsbasel.

1631361316015.png

Kollat på en sådan en längre tid, men inte slagit till än! Cool!
 

Utvisaren

Patek
Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.
Du kan inte banköverföra IBAN-mässigt med din vanliga bank, då de flesta svenska banker vägra föra över pengar till skumma landet Ryssland (sant!)
Fel fel fel. Man skall ALLTID dra alla över en kam. Alla fyller ju 30 år hela tiden tex. :D :D
 

Delgada

Patek
Matchar klockan med svampen 😎 Gillar ni svamp och kan ge er ut i spenaten är det läge nu i mellersta Sverige. Hysteriskt mycket kantareller
388A6A1B-0D3E-40FC-9A6D-4CDAE9301C38.jpeg
77E8CF44-0D09-4346-9314-EB01CE80DCD7.jpeg
Ultra-snygg kombo den tavlan med orange bezel och det bruna bandet.
Själv kör jag blå bezel till den tavlan men nästa sommar kanska det blir en orange sommar modd.
20210903_161214.jpg


ALLT PASSAR TILL DEN LJUSGRÅ TAVLAN... MÅSTE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Och ja @Min utvisare den tavlan är faktisk köpvärd. Ingen datumruta som sabbar helhetsbilden heller.
 
Topp