Hmm, blev såpass till mig av förmiddagens konversationer ang singel pass-band att jag missade att lägga upp min morgonbild på återfall till bekväm och omtyckt Amphibian-modd. Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka och fantastiska bilder!Ute i naturen vid havet. Helt plötsligt kom dimman. Vackert fotoljus.
Men va fn... Helsingör.... då var du ju bara en färjetur från min kvarter!God ryssfredag från Helsingör kamrater
Ser att du var inom radio tystnad när bilden togsLite blötväder idag så amphibian på armen ett måste!
Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra!Superenkelt:
Bara att Google Translate:a från ryskan till engelskan, så förstår man ofta dom.
Sedan när man skriver tillbaka till dom skall man först översätta sin text från svenska (men helst engelska - då jag tycker dom två språken lite lättare översätter mellan varandra) men sedan "kolla den ryska texten" först tillbaka till engelska - så ser vad ryskan missförstått.
Tar lite tid, men vips köper du fina tunnor för 250kr och massa annat godis!!!
Befälhavaren vet f*n hur en slipsten skall dras!!!Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra!
Mekanisk klocka "Raketa" Klocka 2623-N. Det yttre skicket på det förkromade fodralet är utmärkt, mekanismen genomgick professionell profylax av befälhavaren år 2021. På 24-timmarsratten (timvisaren gör ett varv per dag) finns en intern dubbelrotationsbasel.
Stort tack!Fin klocka och fantastiska bilder!
Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.Förresten, kör ryssarna IBAN nummer så man kan handla via banköverflring? Paypal verkar sällsynt...
What? Kollade Nordeas sidor och där fanns utförligt hur man skulle göra till just ryssland. Sjukt många olika grejer utöver IBAN!!!Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.
Du kan inte banköverföra IBAN-mässigt med din vanliga bank, då de flesta svenska banker vägra föra över pengar till skumma landet Ryssland (sant!)
Jag lyckades ej med ICA-banken och Handelsbanken. Men det är bara att testa och bryta ihop!!!What? Kollade Nordeas sidor och där fanns utförligt hur man skulle göra till just ryssland. Sjukt många olika grejer utöver IBAN!!!
Jo tjena. Denna klockan hade fått en professinell profylax av befälhavaren. Känns ju bra!
Mekanisk klocka "Raketa" Klocka 2623-N. Det yttre skicket på det förkromade fodralet är utmärkt, mekanismen genomgick professionell profylax av befälhavaren år 2021. På 24-timmarsratten (timvisaren gör ett varv per dag) finns en intern dubbelrotationsbasel.
Jag lyckades ej med ICA-banken och Handelsbanken. Men det är bara att testa och bryta ihop!!!
ALLT PASSAR TILL DEN LJUSGRÅ TAVLAN... MÅSTE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Matchar klockan med svampen Gillar ni svamp och kan ge er ut i spenaten är det läge nu i mellersta Sverige. Hysteriskt mycket kantareller
Men recensera gärna om ni köper en elektrisk. Är själv sugen och om vi snart skall åter till pendlandet så får kanske min diesel teuton åka vidare...Vart o kollat på bil, den här blir det inte, för ful enligt frugan...
Sitter för övrigt o väntar på henne, hon är hos fiskhandlarn o fångar kvällens fångst!
Fel fel fel. Man skall ALLTID dra alla över en kam. Alla fyller ju 30 år hela tiden tex.Man kan inte dra alla över en kam, men oftast gäller (vad jag stött på) överföring till ett kort eller konto - som du bara kan göra med Western Union eller Paysend.
Du kan inte banköverföra IBAN-mässigt med din vanliga bank, då de flesta svenska banker vägra föra över pengar till skumma landet Ryssland (sant!)
En tidigare kompis!Snygg. Även denna från befälhavaren. komplett med profylax.
Ultra-snygg kombo den tavlan med orange bezel och det bruna bandet.Matchar klockan med svampen Gillar ni svamp och kan ge er ut i spenaten är det läge nu i mellersta Sverige. Hysteriskt mycket kantareller
Och ja @Min utvisare den tavlan är faktisk köpvärd. Ingen datumruta som sabbar helhetsbilden heller.ALLT PASSAR TILL DEN LJUSGRÅ TAVLAN... MÅSTE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Men den stora frågan är om Oleg vet sitt IBAN-nummer?Det här med bank. Länsförsäkringar har inte ens ryssland som ett valbart alternativ. MEN DANSKE BANK HAR VIA IBAN NUMMER!!!
Men, men, men... insinuerar du att Oleg är någon sorts... kretin? Om så är fallet är jag är kränkt å Olegs vägnar. Sa jag att jag skaffat Paysend förresten?Men den stora frågan är om Oleg vet sitt IBAN-nummer?
Knappast …
De har prislappar som heter duga!Vad säger ni som kan detta med vintage. Är detta ett kosher ställe att kolla på och att köpa från?
Wrist watches – SovietWatchStore.com
sovietwatchstore.com
Jag har aldrig köpt vintage utan hållit mig till nya och moddat.... tänk om jag blivit smittad.
De har prislappar som heter duga!