Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu snackar vi franken "Slavex"
Hahaha!ja då är jag med!Nu snackar vi franken "Slavex"
Oleg har ringt och är lite upprörd eftersom vi inte tar hänsyn till konstnärers frihet när han uttrycker sig.Tänkte bara hur bra denna klocka passar som halloween klocka med tanke på hur hemskt horribelt okunnig Oleg är som målade "spindeln"! Det är skrämmande!
En spindel har 8 ben (fyra benpar) och inte 6st ben som på denna. En äkta spindel har också en tvådelad kropp och inte tredelad som denna! Min son tyckte den liknande en myra och det har han rätt i!
Hahahaha!!! Poljex??
Man lär sig väldigt mycket i den här tråden.Jaha...Du tänker nog på en vanlig spindel. Jag tror dock att det här är en zombie-spindeln, och de ser faktiskt ut såhär.
Poljot-verk med dubbla trummor? Ett steg uppåt skulle jag påstå. Måste vara värd en förmögenhet.Den här va ju rolig
Det är lite 1940-tals pilotur över den. Jänkarna hade någon sån där lösning med colafack på någon av sina militära klockor då också om minnet är som det skall, kanske var senare... Minns inte om det var Bulova eller Hamilton. Kanske Elgin? Visarna med delade fält för lumen är till och med 30-tal, har det på fickur från den tiden. Utanpå jackan med så behöver du inget bund. Bara ett pilotcert som saknas nuJag lovade lite bilder på Zlatoust från nattpasset.
Jag skulle vilja ha ett längre armband på den här så att jag kan ha den utanpå en fodrad vinterjacka.
Slava 2427, Klar förbättring!Poljot-verk med dubbla trummor? Ett steg uppåt skulle jag påstå. Måste vara värd en förmögenhet.
Rätt, det är ju Slava som kör med dubbla trummor både på manuella och automatiska verk!Slava 2427, Klar förbättring!
Ser ju ny ut! När jag moddat har sekund visaren byts och tog i glaset!Men då klockan har dött ännu en gång helt utan att jag ens gjort något
Riktigt snyggt utförande, inte minst det lite grövre stuket jmf med de flesta andra mesh-band. Vostok-loggan är ju även klockrent rätt. Var hittade du det där?Testar Vostok mesh, faktiskt bekvämt. Klart överraskad!
Gillar den här klockan så mycket att jag beställde en mörk Baikalbezel igår kväll, får se om det blir bra eller om det blir för blått om några veckor.
Riktigt snyggt utförande, inte minst det lite grövre stuket jmf med de flesta andra mesh-band. Vostok-loggan är ju även klockrent rätt. Var hittade du det där?
Grymt! Jag måste testa denna nästa gång jag har något på gång därifrån. Just det, jag hade ju ett projekt på G att bygga en egen "Pamfibia" baserat på 710-boetten...Stainless steel 18mm
www.vostok-watches24.com
Butterfly-spänne. Kapade det till rätt längd med kraftig avbitare.
Du får noga vara lite försiktig, ser att klockan lite slarvigt har fått några regndroppar på sig.
Flyttar djur i regnet
Tur du inte såg va som hände imorse! En blaja från en ko som plaskade i rännan jag stog bakom med zlatousten på handledenDu får noga vara lite försiktig, ser att klockan lite slarvigt har fått några regndroppar på sig.
Flyttar djur i regnet
Du får noga vara lite försiktig, ser att klockan lite slarvigt har fått några regndroppar på sig.
Kronan pekar mot texten som skall läsasDen där är bara splash proof väl?
Kronan pekar mot texten som skall läsas