+1 på detFantastiskt bra avsnitt! Du fick med mycket bra information där. Kul att fler börjar upptäcka charmen med de fina ryska klockorna. Det är klart att jag börjar prenumerera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på detFantastiskt bra avsnitt! Du fick med mycket bra information där. Kul att fler börjar upptäcka charmen med de fina ryska klockorna. Det är klart att jag börjar prenumerera.
Fantastiskt bra avsnitt! Du fick med mycket bra information där. Kul att fler börjar upptäcka charmen med de fina ryska klockorna. Det är klart att jag börjar prenumerera.
Tack! Borde haft med något om Nvch-30 gen 2 också och en vettigare kronologi men jag sköt lite från höften och tanken var en enkel paketöppning. Får nog lov att återkomma till ryska militärdykare på kanalen+1 på det
Bara hunnit kolla lite men ska ta resten när barnen sover, jäklar vad kul!Tack! Borde haft med något om Nvch-30 gen 2 också och en vettigare kronologi men jag sköt lite från höften och tanken var en enkel paketöppning. Får nog lov att återkomma till ryska militärdykare på kanalen
Det låter härligt och något att vänta på men avsnittet var kanon ändå!stor eloge!Tack! Borde haft med något om Nvch-30 gen 2 också och en vettigare kronologi men jag sköt lite från höften och tanken var en enkel paketöppning. Får nog lov att återkomma till ryska militärdykare på kanalen
Tycker barnen borde få titta också! Tror inte jag svär så mycket i det här avsnittetBara hunnit kolla lite men ska ta resten när barnen sover, jäklar vad kul!
snyggt brickbord också
Fantastiskt bra avsnitt! Du fick med mycket bra information där. Kul att fler börjar upptäcka charmen med de fina ryska klockorna. Det är klart att jag börjar prenumerera.
+1 på det
BrunstkollMycket schnygg!!
Morgondagens klocka ska få ticka på handleden under natten
Ja nåt gammalt lila lädernato jag fick av en kompis för säkert 5 år senLila nato?
Jäklarr vad gott det lät!Neptun får åka med över helgen. Äppelpizza med kola&rosmarinsås när gästerna har kids. Lite vaniljglass till det. Enkelt, snabbt och går hem hos alla. Trevlig helg alla. Nu skall herrn ta en Ipa o varva ner lite.
Det tror jag kan bli intressant. En av klockorna du visade är ju litegrann "mamma" till alla Vostok Amphibians.Tack! Borde haft med något om Nvch-30 gen 2 också och en vettigare kronologi men jag sköt lite från höften och tanken var en enkel paketöppning. Får nog lov att återkomma till ryska militärdykare på kanalen
Klart man prenumererar! Tack för kul avsnitt. Ser fram emot mer klocksnack och gärna mer ryskt sådant!Tack! Borde haft med något om Nvch-30 gen 2 också och en vettigare kronologi men jag sköt lite från höften och tanken var en enkel paketöppning. Får nog lov att återkomma till ryska militärdykare på kanalen
OTJäklarr vad gott det lät!
Mycket trevlig. Framförallt lagom lång och lagom packade med info. En pälsig vän gör alltid saker trevligare dessutom. Klockorna är verkligen värda all uppmärksamhet och det vore ju fint om fler människor skulle kunna få njuta av dem.Rysk paketöppning In å kolla och prenumera.
Förstår hur du tänker men de stora prisuppgångarna drivs på av handlare i kombination med medvetna strategier från tillverkarna. Men får väl lösenordsskydda ryssvideos och bara sprida i slutna rum om det blir fler framöverMycket trevlig. Framförallt lagom lång och lagom packade med info. En pälsig vän gör alltid saker trevligare dessutom. Klockorna är verkligen värda all uppmärksamhet och det vore ju fint om fler människor skulle kunna få njuta av dem.
Samtidigt är det ju ett tveeggat svärd.
Det innebär ju också att fler kommer börja leta efter dem och att priserna går upp. Så burkar det vara när ett märke får mer uppmärksamhet. (Alltså 1 tubefilm ändrar inte så mycket, men snöbollseffekten på sikt.) Ser ryska klockor som är lite av en frihamn ännu, dit alla som "flippar några klockor" för att finansiera sina andra inköp inte verkar ha hittat ännu. Och jag hoppas det får bli så ett tag till. Så jag är lite kluven. Bra film i sig - men gör gärna filmer om områden där "flipparna" redan drivit upp priserna. Ja, det var egoistiskt och snålt sagt av mig. Men jag är smålänning i botten och en del av oss är j-ligt missunsamma
Ser du det på klockan??Brunstkoll
Lysande!Förstår hur du tänker men de stora prisuppgångarna drivs på av handlare i kombination med medvetna strategier från tillverkarna. Men får väl lösenordsskydda ryssvideos och bara sprida i slutna rum om det blir fler framöver
Den rutinerade ser det på en sådan klocka. Vi amatörer får hålla kolla på om det är rätt tid i månaden, med en månfasklocka.Ser du det på klockan??
Måste ta på mig min Luch jag med då och kolla
Ja det stämmer denna är en uppgraderad variant med special brunstkalender datumskiva så man kan följa cyklarnaSer du det på klockan??
Måste ta på mig min Luch jag med då och kolla
Look! Luch!Burr!frostmorgon söndag!
Nu förstår jag varför du har så många luchar . Du har helt enkelt ett luchträd som släpper luchbladen på höstenBurr!frostmorgon söndag!
F,,,n!nu avslöjade du mig!Nu förstår jag varför du har så många luchar . Du har helt enkelt ett luchträd som släpper luchbladen på hösten
Aaahhh.... mmmmmm....
Ja nåt gammalt lila lädernato jag fick av en kompis för säkert 5 år sen