• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Den heter körsbärsbenved.
Blommar fint när "allt" annat slutat blomma.
Här blommar ju rosorna lite av och till fortfarande. Krokusarna har sin andra blommning i år osv. För övrigt en satans träningsvärk. Kan inte resa mig ur en stol utan att ta stöd. Både baksidan och framsidan av låren är helt sönderslitna efter fredagens infall att träna. Tur bilen är en automatare annars hade jag nog inte kommit till jobbet imorgon. Skall se om jag kan ta mig upp ur soffan och ta nån klockbild. Men det är med blodsmak i munnen ett sådant företag genomförs. Dyker ingen bild upp så ligger jag bara under soffbordet och inväntar frugans återkomst från nattjouren. Hon är väl hemma runt kl 10 imorgon förmiddag eller så.
 

Vostok

Audemars
Snö? Jo farmor berättade en gång om att det hade snöat en hel kvart när hon var liten. Även vi små glin begrep ju att hon överdrev ordentligt.
Jo 1948 var det 14 meter snö här så det har väl blivit mindre här med över åren faktiskt.. ;)

1636301929902.png
 
Senast ändrad:

hepanter

Patek
2-Faktor
Måndag och jag satsar trots detta på Sturmanskie som klockan för dagen.
20211108_071350.jpg


För den som är intresserad lite mer info om just denna modell:

Idag blev det något annat än Vostok..

IMG_20211108_072149.jpg

Tangentbordet och jag dricker kaffe.
20211108_085653.jpg

Är det tangentbordets dag idag eller?? Jag vägrar använda såna där nymodigheter
 
Topp