Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, en liten Cadet!Du hade rätt @Rikala visarna behövde med fixas! Är inte hundra nöjd men blev bättre, hittade en annan gammal ryss som fick släppa sin sekund visare!
Denna lille rackaren fick ge bort visaren, totalt glömt att jag hade klockan!!! Lever vidare med lätt skadad sekund!
Idag blev det mest en BM. Fortfarande iförd en Vostok.Tack denna är en tidig 135 utan fotgas. AD3 Perkins samma motor som användes i Volvo bm Buster 400.
O jäklar men den är ju en riktig raritet ju, Victor är ju fina grejer
Såg märkena på armen, blivit biten av en rysk Björn eller?God lördagmorgon alla!pigg som f…n med barnbar sen 05,15men nu skytte klocka på!
Du hade rätt @Rikala visarna behövde med fixas! Är inte hundra nöjd men blev bättre, hittade en annan gammal ryss som fick släppa sin sekund visare!
Denna lille rackaren fick ge bort visaren, totalt glömt att jag hade klockan!!! Lever vidare med lätt skadad sekund!
Nä det var nog mer en rysk elkabel dragning som var på armen!björnarna lämnar inte så stora spår!Såg märkena på armen, blivit biten av en rysk Björn eller?
Den var ett tag sen man sågGodmorgon russkies.
Valet av klocka föll idag på en ministry. Min första ryss.
Trägolv i spiltan alltså? Otippat!Här har vi flås än söndag. Mockat kalvskit, nu blir den tom ett tag och får torka upp
Ja de är ett hemmabyggeTrägolv i spiltan alltså? Otippat!
Ja de är ett hemmabygge
Kändes onödigt när de ändå ska strös med halm överIngen parkett alltså?
Ja men det skal väl synas att man är rik?Kändes onödigt när de ändå ska strös med halm över
Att vara rik är att ha hela byrålådan full av Vostoks de vet ju alla eller hur?Ja men det skal väl synas att man är rik?
Och parkett i lagårn Gärna fiskbensmönsterAtt vara rik är att ha hela byrålådan full av Vostoks de vet ju alla eller hur?
Va fanken "höst"? Här snöar detOch så en höst-posering.
Vad är det för en trevlig planta? Klockan kan jag nog gissa...Och så en höst-posering.
Snö? Jo farmor berättade en gång om att det hade snöat en hel kvart när hon var liten. Även vi små glin begrep ju att hon överdrev ordentligt.Va fanken "höst"? Här snöar det