• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Du har inte funderat på att asfaltera dina åkrar för att slippa det där kladdet? 🤣
Annars riktigt grym Sturmanskie det där. Min från igår hälsar!
1636450101851.png
De där är ju en riktig kompis till min, rent av släkt.
Asfalt hmm får fundera påt. Men fasen tror gräset rotar sig dåligt då. Nu plöjer jag jippi, ha de så kul framför tangentborden mohaaa
DSC_7624.JPG
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag trodde att zlatousten hade ätit upp dina Vostoks? Har du beställt nåt band än? Har den också 24 mm luggar?

Haha, ja det är nog bäst och hålla den ifrån "små" klockor så det inte händer!

Har beställt det här, 5cm brett bund samt 24mm brett band, jag hoppas det passar! Skulle inte bundet funka går det köra med bara bandet.

Tillverkat i Ukraina.

Screenshot_20211109-161130_Chrome.jpg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Haha, ja det är nog bäst och hålla den ifrån "små" klockor så det inte händer!

Har beställt det här, 5cm brett bund samt 24mm brett band, jag hoppas det passar! Skulle inte bundet funka går det köra med bara bandet.

Tillverkat i Ukraina.

Screenshot_20211109-161130_Chrome.jpg
Snyggt jag är själv på jakt efter nåt nytt band. Zlatoust på bund kommer bli riktigt hardcore och skrämma de flesta, rent av skrämma alla
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Hade varit kul att prova på. Körde väl något hölass när man var pilt men det var ju onekligen ett tag sedan.
De här var premiär plöjning en med nätauktionsköpet. Plöjde 2 hektar fortsättning imorgon.
Plöja är roligt, handlar mycket om teknik, att planera mäta ut innan så man får ett snyggt avslut. Inga åkrar är ju helt fyrkantiga😀
 

Utvisaren

Patek
Måste va kul att leta delar , blir som ett projekt. Väldans fina de där, ser fram mot att se dem på handleden
Lite kul är det att leta delar men folk har ju ingen aning om vad saker och ting är värt och tror sig få miljoner för vissa delar. Alltså jag kan kränga på ett armband på den kompletta och ta en bild. Men den behöver verkligen service. Rejält oljestyv. Men om allt går som det skall servas den lite efter nyår.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Köpte den här på Ebay idag:

Screenshot_20211109-170637~2.png


Hoppas att den inte fastnar i posten alltför länge! Och så måste jag ju förstås byta band på den sen.. Tips på band/länk som skulle passa?
Därför att den där 👆 länken är jätteful. Jag valde fotot där den är minst stretchad, på de andra bilderna ser det helt sjukt ut.

Jag kan tipsa om den här länken, köptes löst för den var så cool!

Dock är det inte alla som är tillräckligt coola själva att de bära en sådan här länk!
😜

20211109_185134.jpg
 

Delgada

Patek
Därför att den där 👆 länken är jätteful. Jag valde fotot där den är minst stretchad, på de andra bilderna ser det helt sjukt ut.

Jag kan tipsa om den här länken, köptes löst för den var så cool!

Dock är det inte alla som är tillräckligt coola själva att de bära en sådan här länk!
😜

20211109_185134.jpg
Exakt!
En vanlig tråklänk, pimpad, eller ska vi säga klonad med raggarlänk.
Omåttligt coolt är mitt omdöme i alla fall!
 
Topp