• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

En del jobbar. Men det hindrar ju en inte från att ropa hem en billig klocka på lunchen ;) Inbillar mig att det står zakaz på tv3 eller något liknande på tavlan. Men det kan nog stå vad som helst. Men lite puts på rutan så blir den bra nog för mig :)
Inklusive profylax! ;)

1637059008838.png
Inte zakas.. Den där är riktigt läcker!!!
 
Beställde ett lädernato till 350:an.

Tyckte det vanliga natot var för halt, så klockan bara flyttade på sig, verkar sitta bättre nu!

Skulle tydligen vara mörkgrönt, känns mest brunt, kanske har en liten nyans av grönt i färgen. Nöjd ändå. Får kolla i dagsljus.

20211116_163728.jpg
20211116_163734.jpg
 
Beställde ett lädernato till 350:an.

Tyckte det vanliga natot var för halt, så klockan bara flyttade på sig, verkar sitta bättre nu!

Skulle tydligen vara mörkgrönt, känns mest brunt, kanske har en liten nyans av grönt i färgen. Nöjd ändå. Får kolla i dagsljus.

20211116_163728.jpg
20211116_163734.jpg
Känner igen det där med att säljare har en flexibel inställning till vad som är grönt och vad som är brunt.
Köpte ett par friluftsbyx... äh vem försöker jag lura... ett par sjukt coola tactical super de luxe brallor med dolda magasinfickor och utfällbar bazooka. Bilden på sidan visade ett par gröna brallor men de beskrev kulören som "combat brown". Ascoolt tänkte jag. Gröna brallor som heter combat brown. Snacka om att man kommer vara kung på återvinningscentralen om helgerna. Nu j-lar skall vi återvinna frigolit och köpa matjord som aldrig förr.
Men brallorna kom och de var ju inte alls särskilt gröna när de kom. Mer... kolasås kan vi kanske säga. Inte fullt så kungligt att glida runt i. Inte ens på återvinningscentralen. Eller? Nej. 🤔😂
 
Känner igen det där med att säljare har en flexibel inställning till vad som är grönt och vad som är brunt.
Köpte ett par friluftsbyx... äh vem försöker jag lura... ett par sjukt coola tactical super de luxe brallor med dolda magasinfickor och utfällbar bazooka. Bilden på sidan visade ett par gröna brallor men de beskrev kulören som "combat brown". Ascoolt tänkte jag. Gröna brallor som heter combat brown. Snacka om att man kommer vara kung på återvinningscentralen om helgerna. Nu j-lar skall vi återvinna frigolit och köpa matjord som aldrig förr.
Men brallorna kom och de var ju inte alls särskilt gröna när de kom. Mer... kolasås kan vi kanske säga. Inte fullt så kungligt att glida runt i. Inte ens på återvinningscentralen. Eller? Nej. 🤔😂
Ha ha, du tänkte aldrig tanken att "combat brown" eventuellt skulle kunna innebära att byxorna faktiskt var just... bruna? 🤣
 
  • Like
Reactions: Beo
Känner igen det där med att säljare har en flexibel inställning till vad som är grönt och vad som är brunt.
Köpte ett par friluftsbyx... äh vem försöker jag lura... ett par sjukt coola tactical super de luxe brallor med dolda magasinfickor och utfällbar bazooka. Bilden på sidan visade ett par gröna brallor men de beskrev kulören som "combat brown". Ascoolt tänkte jag. Gröna brallor som heter combat brown. Snacka om att man kommer vara kung på återvinningscentralen om helgerna. Nu j-lar skall vi återvinna frigolit och köpa matjord som aldrig förr.
Men brallorna kom och de var ju inte alls särskilt gröna när de kom. Mer... kolasås kan vi kanske säga. Inte fullt så kungligt att glida runt i. Inte ens på återvinningscentralen. Eller? Nej. 🤔😂
Utfällbar bazooka? Push up för oss män?
 
Utfällbar bazooka? Push up för oss män?
Man tänker köpa ett par bekväma och praktiska byxor. Men j-drar... man fick ju läsa två A4 med funktioner innan man kom till prislappen ens. Rätt säker på att det satt en bazooka någonstans. Eller två. Right men nu utvisar jag mig själv en stund för ohemult OT postande. Återkommer med klockor framöver.
 
Man tänker köpa ett par bekväma och praktiska byxor. Men j-drar... man fick ju läsa två A4 med funktioner innan man kom till prislappen ens. Rätt säker på att det satt en bazooka någonstans. Eller två. Right men nu utvisar jag mig själv en stund för ohemult OT postande. Återkommer med klockor framöver.
Var inte för tuff mot dig själv nu, var ju jag som drev det under bältet…… vilket ju byxor oftast är ju!!!
Är sjukt go stämning i denna tråd mest klockor faktiskt, men nog aldrig sett klagomål angående OT!
Keep on rocking in the free ”tråd”
 
Tillbaka
Topp