Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och är det ett tidigt Ricoh är det kanske till och med ett Takano verk.Har sett i Ricoh verk, vad är ditt för verk?
Perfekt! Snyggt!
Alltså den tavlan...Godmorgon ryss-björnar. I dag blir det ministry.
Vart på något pass igår. High intense hopp och skutt i flock av något slag. Kunde inte undgå att notera att det var jag och 30 kvinnor. Har alla män lagt av med crossfit grejen eller?Morgonjobbet klart dags att lyfta skrot
De är ju ungefär som min koflockVart på något pass igår. High intense hopp och skutt i flock av något slag. Kunde inte undgå att notera att det var jag och 30 kvinnor. Har alla män lagt av med crossfit grejen eller?
Tack den är verkligen speciell, alltid samma härliga känsla när man plockar fram. Dock blev de ett lite för smalt NATO på 22 mm men eftersom bandpinnarma är bultar så går de ju ändåPerfekt! Snyggt!
Jag har aldrig börjat. Räknas det som att jag har slutat?Vart på något pass igår. High intense hopp och skutt i flock av något slag. Kunde inte undgå att notera att det var jag och 30 kvinnor. Har alla män lagt av med crossfit grejen eller?
Jag skall citera dig lite konstfullt och ljudligt nästa gång jag är där. "Hallå alla kossor! Här har ni tjuren!" Vad kan gå fel liksom?De är ju ungefär som min koflock
30 kossor och 1 tjur. Men den tjuren klagar inte
HahaJag skall citera dig lite konstfullt och ljudligt nästa gång jag är där. "Hallå alla kossor! Här har ni tjuren!" Vad kan gå fel liksom?
Det stämmer nog, du är ingen quitterJag har aldrig börjat. Räknas det som att jag har slutat?
Ursäkta inlägg med bild relaterad till Japansk horologi. Jag kom på att min enda icke ryska dykare också sitter på 24 mm band. Originalgummit är tillbakalagt i asken och är ersatt med svart nato. Sitter väldigt bekvämt på handleden, när den väl sitter där, vilket inte är så ofta numera av någon anledning@hepanter Your wish is my command. Nu har du bara två önskningar kvar
Också på för smalt band, mitt nya är i tullen, väntar på o få betala moms...
Nejdå för tusan, jag tjurar på bäst jag hinner.Vart på något pass igår. High intense hopp och skutt i flock av något slag. Kunde inte undgå att notera att det var jag och 30 kvinnor. Har alla män lagt av med crossfit grejen eller?
Sådan ur som gör att man bara måste ha Aliens klockan nån gång.Ursäkta inlägg med bild relaterad till Japansk horologi. Jag kom på att min enda icke ryska dykare också sitter på 24 mm band. Originalgummit är tillbakalagt i asken och är ersatt med svart nato. Sitter väldigt bekvämt på handleden, när den väl sitter där, vilket inte är så ofta numera av någon anledning
+1Sådan ur som gör att man bara måste ha Aliens klockan nån gång.
Svart band med röda detaljer kanske? Tror det kan funka!Gubbvilar på soffan efter en natt på akuten (inget allvarligt) och försöker lära mig tycka om gårdagens bygge. Går väl sådär men den kanske växer på en?
Jag tycker ofta att det blir lyckat när bezel/insert skapar kontrast mot tavlan, men din kombo ger en riktigt snygg och homogen, helgjuten helhet! Jag håller även med @nbla om att svart läder med röda detaljer kan funka bra. Rött anknyter ju snyggt till sekundvisaren. Annars skulle jag nog återigen hävda att brunt läder sällan går fel... (inte för mörkt, kanske ngt åt det gula spektrumet nyansmässigt, så man får snygg kontrast mot det svarta)Gubbvilar på soffan efter en natt på akuten (inget allvarligt) och försöker lära mig tycka om gårdagens bygge. Går väl sådär men den kanske växer på en?
Gubbvilar på soffan efter en natt på akuten (inget allvarligt) och försöker lära mig tycka om gårdagens bygge. Går väl sådär men den kanske växer på en?
Ja kanske detSvart band med röda detaljer kanske? Tror det kan funka!
Om inte annat blir man ju glad av att skaffa fler läderbandJag tycker ofta att det blir lyckat när bezel/insert skapar kontrast mot tavlan, men din kombo ger en riktigt snygg och homogen, helgjuten helhet! Jag håller även med @nbla om att svart läder med röda detaljer kan funka bra. Rött anknyter ju snyggt till sekundvisaren. Annars skulle jag nog återigen hävda att brunt läder sällan går fel... (inte för mörkt, kanske ngt åt det gula spektrumet nyansmässigt, så man får snygg kontrast mot det svarta)