• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Delgada

Patek
Äntligen klart med alla sysslor nu kaffe.
@Delgada kommer säkert syna en snedhet i min kropp😲😁 Men nu har kroppen börjat svara bra på allt slit o släng med vikterna
IMG_20211210_084601_062.jpg
IMG_20211210_084601_109.jpg
DSC_8491.JPG
Ser bra ut broder! 👍
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
@Utvisaren
Shit!!!!! Måste ut och stängsla ihop fållan innan alla ryska autografjögare kommer .
Begriper inget av de som står på ryskan, hoppas de skrivit bra saker😀
Polish_20211210_091400067.png
Shit vad coolt! 😍

Tyvärr gick det lite fel i den ryska översättningen: "Hej, jag är en klent byggd och morgontrött svensk bonde som är helt ointresserad av armbandsur. Vet inte varför min flickvän skickade in dessa bilder." ;)🤣
 

MAz_666

Rolex
Äntligen klart med alla sysslor nu kaffe.
@Delgada kommer säkert syna en snedhet i min kropp😲😁 Men nu har kroppen börjat svara bra på allt slit o släng med vikterna
IMG_20211210_084601_062.jpg
IMG_20211210_084601_109.jpg
DSC_8491.JPG
Jisses; du är strax ikapp och om min 12-årige son som tränar TV-spel för jämnan!
Skämt åsido, det är klart det blir bra resultat när man går med en klocka stor som en traktors startmotor, på armen dagarna i ända!
;) 🤣😂🤣😂💪
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ja alla deras andra posterboys är ju stora som grizzlybjörnar. För jäkla rolig fredagshändelse🤩
Har fått några bitiga ryssar som vänförfrågningar redan
Jag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!
Nä, jag måste erkänna att din bild med snöflingor samt det där andra som kanske inte är så vitt 🤔 på klockan är jädrigt cool. Förtjänar definitivt både ära och publicitet! Dessutom på en ryssfredag! 😍
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Jag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!
Nä, jag måste erkänna att din bild med snöflingor samt det där andra som kanske inte är så vitt 🤔 på klockan är jädrigt cool. Förtjänar definitivt både ära och publicitet! Dessutom på en ryssfredag! 😍
det är skiten som tagit mig hit där jag är idag
shit de lät verkligen som ett citat som kan bli historiskt
 

MAz_666

Rolex
Ryssfredagen till ära gör vi till oss rejält.
Datumet fixat, OCH guldklimpen på felvänt ryskt tropic som sig bör.
Föregångaren till Minstry (boetten 710) som oftast kallas Ministerial, men bland även ”Turtle”. Finns i 2 (3) boett-versioner. Släta luggar vittnar om årtalen ca 1986-90. Skarpt brutna från ca 1980-85, men även som min med brutna luggar men mer mjuka. Bevis på årtal, eller har Oleg gnott som en liten gumma med sin ryska Svinto, på en gammal? Den som vet får gärna hojta till.
Denna med fina kupolkronan, grym färg på visare och index, och en krakelerad tavla som inte går av för hackor!
Ha en fin helg Russkies!
68FBCCF3-2CD3-4A90-A319-C3308F721B0B.jpeg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Ryssfredagen till ära gör vi till oss rejält.
Datumet fixat, OCH guldklimpen på felvänt ryskt tropic som sig bör.
Föregångaren till Minstry (boetten 710) som oftast kallas Ministerial, men bland även ”Turtle”. Finns i 2 (3) boett-versioner. Släta luggar vittnar om årtalen ca 1986-90. Skarpt brutna från ca 1980-85, men även som min med brutna luggar men mer mjuka. Bevis på årtal, eller har Oleg gnott som en liten gumma med sin ryska Svinto, på en gammal? Den som vet får gärna hojta till.
Denna med fina kupolkronan, grym färg på visare och index, och en krakelerad tavla som inte går av för hackor!
Ha en fin helg Russkies!
68FBCCF3-2CD3-4A90-A319-C3308F721B0B.jpeg
Ruskigt snygg🤩
 

Utvisaren

Patek
Jag med, inte slagit till än dock.

Kanske nästa gång (någon gång nästa år), har gett mig själv köpstopp igen.

Finns ju ett par andra liknande, har för mig att det även finns en med hockey-tema också.

Screenshot_20211210-105005_Chrome.jpg

Screenshot_20211210-104958_Chrome.jpg
Ja den nedan har jag med kikat på. Men jag vet liksom inte vad jag vill ha längre. Lite mätt just nu. Känns som jag behöver landa lite och komma på vad jag vill ha. Jag menar jag har ju mer än nog att pilla och skruva med om jag vill...
 

Utvisaren

Patek
Jag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!
Nä, jag måste erkänna att din bild med snöflingor samt det där andra som kanske inte är så vitt 🤔 på klockan är jädrigt cool. Förtjänar definitivt både ära och publicitet! Dessutom på en ryssfredag! 😍
Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!

Edit: därmed inte sagt att det är enkelt att åka vattenskidor! :)
 
Senast ändrad:

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!

Edit: därmed inte sagt att det är enkelt att åka vattenskidor! :)
Du har förmodligen rätt. Jag funderar på längdskidåkning, men då behöver det nog vara minst -30 grader... och ingen snö. 🤔
 

Utvisaren

Patek
Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!

Edit: därmed inte sagt att det är enkelt att åka vattenskidor! :)
Och om någon nu kör ironman med Zlathoust på och vill gå vara med i deras reklam. Då är stalltipset att skippa handväskan under loppet! 😁😁
 
Topp