Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kväver ett snabbt infall att ta motsvarande bild på mig själv när jag lyfter... ja, vafan lyfter jag... en mobiltelefon eller en kopp kaffe?Ser bra ut broder!
Ha alltid en tub med superlim i fickan? Ja, så länge inte tuben läcker vill säga... Fortfarande en väldigt cool Slava, den därFan!!!!ryska kvallitets armbandet har pajat!!!
Heldag utan kompis på handleden..
Shit vad coolt!@Utvisaren
Shit!!!!! Måste ut och stängsla ihop fållan innan alla ryska autografjögare kommer .
Begriper inget av de som står på ryskan, hoppas de skrivit bra saker
Den ryska texten är en översättning av din text rakt av.@Utvisaren
Shit!!!!! Måste ut och stängsla ihop fållan innan alla ryska autografjögare kommer .
He he. Det ser ut att vara översättning av vad du skrivit. Nog inte lika vanligt att man pratar engelska i Ryssland?@Utvisaren
Har kikat lite på att ta hem en sådan. De är rätt trevliga!Happy Russian friday
Jäklar, halvmäktigt ändå att få vara posterboy för just den klockan@Utvisaren
Har kikat lite på att ta hem en sådan. De är rätt trevliga!
Mycket Slava på tapeten idag.Jag med, inte slagit till än dock.
Kanske nästa gång (någon gång nästa år), har gett mig själv köpstopp igen.
Finns ju ett par andra liknande, har för mig att det även finns en med hockey-tema också.
Jisses; du är strax ikapp och om min 12-årige son som tränar TV-spel för jämnan!Äntligen klart med alla sysslor nu kaffe.
@Delgada kommer säkert syna en snedhet i min kropp Men nu har kroppen börjat svara bra på allt slit o släng med vikterna
Ja alla deras andra posterboys är ju stora som grizzlybjörnar. För jäkla rolig fredagshändelseJäklar, halvmäktigt ändå att få vara posterboy för just den klockan
Jag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!Ja alla deras andra posterboys är ju stora som grizzlybjörnar. För jäkla rolig fredagshändelse
Har fått några bitiga ryssar som vänförfrågningar redan
det är skiten som tagit mig hit där jag är idagJag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!
Nä, jag måste erkänna att din bild med snöflingor samt det där andra som kanske inte är så vitt på klockan är jädrigt cool. Förtjänar definitivt både ära och publicitet! Dessutom på en ryssfredag!
Och en Vostok på kaffe samt en Rollo på bordet underbara fredagKaffe på maten.
Ruskigt snyggRyssfredagen till ära gör vi till oss rejält.
Datumet fixat, OCH guldklimpen på felvänt ryskt tropic som sig bör.
Föregångaren till Minstry (boetten 710) som oftast kallas Ministerial, men bland även ”Turtle”. Finns i 2 (3) boett-versioner. Släta luggar vittnar om årtalen ca 1986-90. Skarpt brutna från ca 1980-85, men även som min med brutna luggar men mer mjuka. Bevis på årtal, eller har Oleg gnott som en liten gumma med sin ryska Svinto, på en gammal? Den som vet får gärna hojta till.
Denna med fina kupolkronan, grym färg på visare och index, och en krakelerad tavla som inte går av för hackor!
Ha en fin helg Russkies!
Ja den nedan har jag med kikat på. Men jag vet liksom inte vad jag vill ha längre. Lite mätt just nu. Känns som jag behöver landa lite och komma på vad jag vill ha. Jag menar jag har ju mer än nog att pilla och skruva med om jag vill...Jag med, inte slagit till än dock.
Kanske nästa gång (någon gång nästa år), har gett mig själv köpstopp igen.
Finns ju ett par andra liknande, har för mig att det även finns en med hockey-tema också.
Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!Jag förväntade mig definitivt att Vostok skulle bli eld och lågor efter min vattenskidbild i somras, men, nähä, det dög visst inte!
Nä, jag måste erkänna att din bild med snöflingor samt det där andra som kanske inte är så vitt på klockan är jädrigt cool. Förtjänar definitivt både ära och publicitet! Dessutom på en ryssfredag!
Egentligen skall man nog ha en björn som husdjur, men jag tror att ett gäng kor duger ganska bra (uppenbarligen!)Ja alla deras andra posterboys är ju stora som grizzlybjörnar. För jäkla rolig fredagshändelse
Har fått några bitiga ryssar som vänförfrågningar redan
Du har förmodligen rätt. Jag funderar på längdskidåkning, men då behöver det nog vara minst -30 grader... och ingen snö.Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!
Edit: därmed inte sagt att det är enkelt att åka vattenskidor!
Och om någon nu kör ironman med Zlathoust på och vill gå vara med i deras reklam. Då är stalltipset att skippa handväskan under loppet!Vattenskidor är nog lite för mycket Louis Vuitton kanske? Du skall nog köra ironman eller köra Vansbrosimmet för att passa in i deras varumärke troligen!
Edit: därmed inte sagt att det är enkelt att åka vattenskidor!
Och du skall vara jagad av minst 2 björnar!Du har förmodligen rätt. Jag funderar på längdskidåkning, men då behöver det nog vara minst -30 grader... och ingen snö.