Som ren demonstration kunde du kanske testa med sockiplast? (Det var också ett ord som Google gick bet på, konstigt... )
Dagens låttips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ren demonstration kunde du kanske testa med sockiplast? (Det var också ett ord som Google gick bet på, konstigt... )
Maskar loggon med visare helt enkelt censureradGomiddag kamrater
Jag vänstrar med en vulgär kapitalist idag men ville önska er en trevlig dag ändå.
Självklart, lite diskret måste man ju vara när man ska spioneraMaskar loggon med visare helt enkelt censurerad
Pulp Fiction-nörd som man är har man ju hört talas om klockor i tarmen, men klockor i armen är fan hard-core!Hittat en spännande bok om klockorna i den ryska imperialistiska armen (antar att det handlar om tiden före 1917).
Dock på ryska, men ändå intressant!
Har inte köpt än, men är sugen. Antar att det går hyfsat o läsa med google translate.
Pulp Fiction-nörd som man är har man ju hört talas om klockor i tarmen, men klockor i armen är fan hard-core!
(Förlåt kunde inte låta bli …)
Har ni tråkigt på jobbet rekommenderar jag en liten film som får er att uppskatta ert jobb bättre!
I tisdags önskade jag min chef en trevlig helg, både jag o han arbetar hela veckan... Tur att det snart är jul o lite ledigt!
Ha en bra torsdag kamrater!
Exakt inget ledigt här hellerJulledigt.. Vad är det för lyx? Jag jobbar 7 nätter i sträck över julhelgen.. Och jag misstänker att @hepanter inte heller kan lägga sig på sofflocket..
Nej julledigt är ett modernt lyxpåfund som man inte kan kosta på sig..
Bara att kämpa på.. (Tur att barnen har en mamma de kan bo hos..)Exakt inget ledigt här heller
Jo du har ju den med örnskrället i mitten där. Den har man ju sett i allt från enklaste nickel till guld.Hittat en spännande bok om klockorna i den ryska imperialistiska armén (antar att det handlar om tiden före 1917).
Dock på ryska, men ändå intressant!
Har inte köpt än, men är sugen. Antar att det går hyfsat o läsa med google translate.
@Johanaxe66 förblir nog kung ett tag till.Oj!
@hepanter , den nya kronograf-kungen!! Grattis.
Oj!
@hepanter , den nya kronograf-kungen!! Grattis.
@Johanaxe66 förblir nog kung ett tag till.
Men attans så fin den var. Såg inte såhär bra ut på bilderna
Haha ja säkerligen har jag den titeln precis har försökt leta efter nån liknande hittade en annan i titan, sen är de denna annars har jag inte sett någon mer. Kanske är nån som sitter på några kataloger där den kan finnas med. Känns som den inte har tillverkats särskilt länge hmmSkulle nog kunna titulera dig som den bonde med flest 3133or i Sverige
Kul att det är en lite annorlunda 3133a, jag gillar den!
Julian är riktigt bra att göra med jag har handlat 3 klockor av honom, DHL express som frsktbolag gör det snabbt o effektivtVill passa på att lyfta en tysk urmakare lite här, https://poljotuhren.de/
Jag hade problem med en Scuba Dude där visarna skrapade i varandra och dom var rätt fula. Jag köpte nya visare på Poljot24 och försökte sen hitta en svensk urmakare. Jag fick tag i en i Skåne (tack för alla tips!) men han ville ha 1,200 för bytet. Men jag hittade en nere i München som jag skickade klockan till. Nu är den på väg tillbaka, kostnad 100:- för Postnord, €10 för bytet, €8 för att skicka hem den igen. Mycket bra mailkontakt under hela tiden med.
Så behöver någon hjälp kan jag rekommendera https://poljotuhren.de/ !