Vostok
Guld
Sitt eller liggunderlag skurna i lämplig storlek och silvertejpIntagit soffläge och planerar redan hur jag ska mjölka kossan imorgon, nåt snabbt tips hur man kan bygga knäskydd av de man har hemma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitt eller liggunderlag skurna i lämplig storlek och silvertejpIntagit soffläge och planerar redan hur jag ska mjölka kossan imorgon, nåt snabbt tips hur man kan bygga knäskydd av de man har hemma?
Starkt skit! Var rädd om dig och försiktig med avloppet mm.
Tack för tipsSitt eller liggunderlag skurna i lämplig storlek och silvertejp
Intagit soffläge och planerar redan hur jag ska mjölka kossan imorgon, nåt snabbt tips hur man kan bygga knäskydd av de man har hemma?
Nog fasen inte godkäntKan du inte montera typ 12v på kossan o ge henne en stöt varje gång hon sparkar? Kanske hon slutar snart?
Jodå så att eeeh... man är ju en nyckelkompetens på företaget va...Var det inte nån reklam för en tid sedan som sa: ”kompetensen finns i huset …”
Telefonkatalog och gaffatejp. Funkade i fotbollen...Intagit soffläge och planerar redan hur jag ska mjölka kossan imorgon, nåt snabbt tips hur man kan bygga knäskydd av de man har hemma?
Jodå så att eeeh... man är ju en nyckelkompetens på företaget va...
Jag och vaktmästaren.
Telefonkatalog inte sett en sån på minst 15 årTelefonkatalog och gaffatejp. Funkade i fotbollen...
Insåg det precis när jag skrev Ikea skickar ju kataloger än i alla fall.Telefonkatalog inte sett en sån på minst 15 år
Det blir 2 min utvisning på @Utvisaren därInsåg det precis när jag skrev Ikea skickar ju kataloger än i alla fall.
Grisen har fått sitt. Tungt idag.
Brädlappar,skumgummi och eltejp!!Intagit soffläge och planerar redan hur jag ska mjölka kossan imorgon, nåt snabbt tips hur man kan bygga knäskydd av de man har hemma?
Det där är en så kallade Albatross eller 470 om den är borstad och 320 om den är blank.. Det där är alltså vintage och originalet av sniper tavlanVad är de för boett på denna? Är det mestadels samma boett på de med sniper tavlor som är vintage eller finns det fler variationer av boetter
En uppgraderad version av @Vostok s idé.Brädlappar,skumgummi och eltejp!!
Tackar för svar, rejält vackerDet där är en så kallade Albatross eller 470 om den är borstad och 320 om den är blank.. Det där är alltså vintage och originalet av sniper tavlan
Japp jag vet Tror jag har 2-3stTackar för svar, rejält vacker
Du vet vad jag nu kräver?Japp jag vet Tror jag har 2-3st
Jag ska fixa det sen, måste lufta sambon och skotta snö nu innan hon börjar klättra på väggarnaDu vet vad jag nu kräver?
Posta bild
Ja lufta sambon du vi hörs senJag ska fixa det sen, måste lufta sambon och skotta snö nu innan hon börjar klättra på väggarna
Men kossan tycker tydligen att det godkänt att sparkas. Inte OK!Nog fasen inte godkänt
Nä, inte konstigt, de är ju ombyggda till knäskydd.Telefonkatalog inte sett en sån på minst 15 år
Blev det att skotta hela byn?Jag ska fixa det sen, måste lufta sambon och skotta snö nu innan hon börjar klättra på väggarna
Nog fasen inte godkänt
Men kossan tycker tydligen att det godkänt att sparkas. Inte OK!