Jag tror att det kan vara en likadan som jag har, min är köpt på v-w24, de har ett par andra färger också som jag är sugen på att handla hem. Vet bara inte var jag ska sätta dem på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att det kan vara en likadan som jag har, min är köpt på v-w24, de har ett par andra färger också som jag är sugen på att handla hem. Vet bara inte var jag ska sätta dem på
Paysend är säkert o bra!Men hur betalar man? Jag har bara fått ett VISA 16 siffror nummer
Eller ska jag be om att betala med Paypal istället (kostar 15% extra vilket iofs inte är så mycket pengar)
Regga dig på Paysend.com Du hyvlar in ditt kortnummer och namn + kortnummer på mottagearen så skickar man pengar direkt till kortet.Men hur betalar man? Jag har bara fått ett VISA 16 siffror nummer
Eller ska jag be om att betala med Paypal istället (kostar 15% extra vilket iofs inte är så mycket pengar)
"Lyfta skrot" heter det därifrån jag kommer, men "pumpa skit" funkar också bra. Lite mer "street cred" med det senare uttrycket kanske?Pumpat skit och fodrat i dimman![]()
Men iaf en slät pu...gDet där var fan den sämst sittande toupé jag sett tror jagpannlugg ner över näsryggen och polisonger och ögonbryn i ett och helt vansinnigt placerade. Någon borde få pengarna tillbaka.
Ingår gimp mask??
En av dom få som faktiskt finns kvar. Fru hepanter har ju typ köpt hela samlingenLuch idag!
![]()
Men iaf en slät pu...g
men nu lämnar vi fågelsnacket innan de eskalerar helt
Oklart. Men om det är ett krav kan jag fråga säljaren.Ingår gimp mask??
Luchy youEn av dom få som faktiskt finns kvar. Fru hepanter har ju typ köpt hela samlingen
Rysk ska den vara men vad det är framgår ej men jag lutar åt Raketa eller kanske Poljot men vet ej?
![]()
Vintage USSR Russian Stainless Steel Watch Case for Spare Part | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage USSR Russian Stainless Steel Watch Case for Spare Part at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Du får gärna bygga en åt migJag tror att det kan vara en likadan som jag har, min är köpt på v-w24, de har ett par andra färger också som jag är sugen på att handla hem. Vet bara inte var jag ska sätta dem påmåste börja bygga lite klockor snart igen inser jag
"Lyfta skrot" heter det därifrån jag kommer, men "pumpa skit" funkar också bra. Lite mer "street cred" med det senare uttrycket kanske?![]()
Hoppas inte de är värre än den där fula fågelnDu relaterade "pumpa skit" till att träna och lyfta skrot.. Mitt sjuka huvud gjorde helt andra associationer..![]()
Hahahahaha!!!Du relaterade "pumpa skit" till att träna och lyfta skrot.. Mitt sjuka huvud gjorde helt andra associationer..![]()
Hoppas inte de är värre än den där fula fågeln
Hoppas inte de är värre än den där fula fågeln
Är de fler där ute som sitter och googlar ordet " world's uglyiest birds" och försöker hitta en fulare än @Utvisaren s?
Jag har fastnat på den där fågeln jag la upp bilder på "Potoo"Är de fler där ute som sitter och googlar ordet " world's uglyiest birds" och försöker hitta en fulare än @Utvisaren s?
Eh.. kanske?Jag har fastnat på den där fågeln jag la upp bilder på "Potoo"![]()
Gärna det när jag blivit lite säkrare på handenDu får gärna bygga en åt mig![]()
Mm de har dock tack och lov hyffs nog att skriva ut tydligt vilka som är out of stock redan på översiktssidan (och filtrera sökningarna på in stock) - exv sovietmarket blev jag galen av att sitta och försöka luska ut vad som fanns inne mörknar kikade på. Vostokinc ska vi inte ens tala om.. (kanske bara jag som är teknikanalfabet men jag har inte hittat något vettigt sätt att filtrera träffar på den sidan)Meranom behöver se över sin lager på klockor känns som alla är slut
nä.