• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Sommarmoddad
20220115_130909.jpg


Det blåa 20mm passade fint på Troikan
20220115_131240.jpg
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Det var ovisst in i det sista men det blir konsert i dag i den mindre kammarmusik-orkestern där jag också spelar. Äldsta dottern är också med (spelar kontrabas). Vi kör gemensamt Komandirskie-tema tillsammans. Frugan, som också spelar, har en Michael Kors, så hon får inte vara med på bild 😀
20220115_162245.jpg

20220115_162737.jpg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Mjölkar på och firar 7 dagar med samma klocka, inte vad jag kan minnas har jag sett någon annan här i tråden göra nåt liknande. Detta har resulterat med ännu finare patina på 090:nu därav så har begpriset ökat win-win situation.
Inte heller har @utvisarem klagat att jag haft denna 7 dar i streck.
Den förra komandirskienmed ubåten som användes på samma sett en tid hade han nog innerst inne övervägt att köpa av mig för att slå ihjäl fiakmåsarna en gång för alla
DSC_9750.JPG
 

Utvisaren

Patek
Mjölkar på och firar 7 dagar med samma klocka, inte vad jag kan minnas har jag sett någon annan här i tråden göra nåt liknande. Detta har resulterat med ännu finare patina på 090:nu därav så har begpriset ökat win-win situation.
Inte heller har @utvisarem klagat att jag haft denna 7 dar i streck.
Den förra komandirskienmed ubåten som användes på samma sett en tid hade han nog innerst inne övervägt att köpa av mig för att slå ihjäl fiakmåsarna en gång för alla
DSC_9750.JPG
Hm? Har jag klagat på ditt val av klocka? 🤔

Jag kan inte minnas en sådan ogin tanke, men har jag trampat i klaveret av obetänksamhet så ber jag om ursäkt för det.
 

Auto Ola

Panerai
2-Faktor

Utvisaren

Patek
Ser ju hygglig ut men @Samlarn kan mycket om Okea så hoppas han har mer info där.
Frågar i ryssforumet med. De sågade boetten.
Fin, riktigt fin! Feta datum siffror som det är på de tidiga verken och silvriga kronohjul samt juster skruv på hammare ser bra ut bakifrån!
Jo gubben blir ju snart ett år äldre så tänkte unna mig en lite kamrat av något slag. Jag gillar ju militära ur så varför jag inte har slagit till på en sådan här ännu begriper jag inte.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Frågar i ryssforumet med. De sågade boetten.

Jo gubben blir ju snart ett år äldre så tänkte unna mig en lite kamrat av något slag. Jag gillar ju militära ur så varför jag inte har slagit till på en sådan här ännu begriper jag inte.
Jag skulle slå till om jag var du, jag har ju en reservdels 3133 som ligger, om jag i te gör ordning den så finns ju en massa reservdelar
 
Topp