• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Då var det dags för premiären av Hepanters Russian music quiz gissa gitarrriffet.
Jag länkar nu en video, på ett ganska kort intro spelad av mig på gitarr. Musiken har ingen rysk anknytning, jag klistra bara in flaggan för att få en stund i etern😀
Den som gissar rätt först får äran att ha ett riktigt allmänbildat öra. Ha nu en trevlig kväll alla.


För att undvika ett långt flöde så pma mig era gissningar😀
Zlatoust får pryda armen ikväll
DSC_0366.JPG
Ja du. Najs spelat men jag har ingen susning... 🤔 🤔 🥶 🥶 😱
 

Delgada

Patek
Då var det dags för premiären av Hepanters Russian music quiz gissa gitarrriffet.
Jag länkar nu en video, på ett ganska kort intro spelad av mig på gitarr. Musiken har ingen rysk anknytning, jag klistra bara in flaggan för att få en stund i etern😀
Den som gissar rätt först får äran att ha ett riktigt allmänbildat öra. Ha nu en trevlig kväll alla.


För att undvika ett långt flöde så pma mig era gissningar😀
Zlatoust får pryda armen ikväll
DSC_0366.JPG
Fantastiskt spel och fin klocka... men näe.. ingen allmänbildning här heller.
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Då var det dags för premiären av Hepanters Russian music quiz gissa gitarrriffet.
Jag länkar nu en video, på ett ganska kort intro spelad av mig på gitarr. Musiken har ingen rysk anknytning, jag klistra bara in flaggan för att få en stund i etern😀
Den som gissar rätt först får äran att ha ett riktigt allmänbildat öra. Ha nu en trevlig kväll alla.


För att undvika ett långt flöde så pma mig era gissningar😀
Zlatoust får pryda armen ikväll
DSC_0366.JPG
Riktigt fint spelat men jag är rädd att jag kommer till korta här 🤔 för att inte göra Agaten besviken drag jag till med: Edguy?
 

Vostok

Audemars
Då var det dags för premiären av Hepanters Russian music quiz gissa gitarrriffet.
Jag länkar nu en video, på ett ganska kort intro spelad av mig på gitarr. Musiken har ingen rysk anknytning, jag klistra bara in flaggan för att få en stund i etern😀
Den som gissar rätt först får äran att ha ett riktigt allmänbildat öra. Ha nu en trevlig kväll alla.


För att undvika ett långt flöde så pma mig era gissningar😀
Zlatoust får pryda armen ikväll
DSC_0366.JPG
Sarabande?
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Och hur fn känner du till honom? Har mitt alter ego "glappkäft" varit här igen??? 😂 😁 🤔 🤔 😱 😂
Haha 😂 det enda jag hade att gå på var ju att du hade nämnt honom för någon vecka sedan så det var bara till att börja tröska inlägg 😅 inte lyckades jag bättre för det men din bror figurerade någonstans där i minnenas arkiv
 

Utvisaren

Patek
haaaalvfiiiina hägringar... Siv sa fan ångrar jag... hasch fanns i sputa, polis sprang i lag!! Vi var ett par som sjöng den på en fest. Några trodde de hamnat på kommunistfest och gick... hysteriskt roligt!!! 😂 😂
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Ny smakrådsgallup:
Var först inne på att köra slät ring till kommande bygge enligt grovt tillyxat montage på första bilden. Men eftersom sliten inte riktigt såg ut att bli den jag ville funderar jag på att köra en dykarrimg från am-diver istället men velar mellan svar eller silver (illustrerade på bild 2 och 3) - lutar just nu åt silver (hade helst sett borstat rostfritt tror jag) - tankar, synpunkter?

7963D94A-F243-4E22-8148-4302F7CD3B3C.jpeg
56DB9DB9-F972-4C20-8F10-9E88C711DC32.jpeg
715ECDE2-040C-4D10-9756-991D5B873BB5.jpeg
 

Utvisaren

Patek
Ny smakrådsgallup:
Var först inne på att köra slät ring till kommande bygge enligt grovt tillyxat montage på första bilden. Men eftersom sliten inte riktigt såg ut att bli den jag ville funderar jag på att köra en dykarrimg från am-diver istället men velar mellan svar eller silver (illustrerade på bild 2 och 3) - lutar just nu åt silver (hade helst sett borstat rostfritt tror jag) - tankar, synpunkter?

7963D94A-F243-4E22-8148-4302F7CD3B3C.jpeg
56DB9DB9-F972-4C20-8F10-9E88C711DC32.jpeg
715ECDE2-040C-4D10-9756-991D5B873BB5.jpeg
1an är iskall. 2an ok. 3an glöm. För slentrian.... ;)
 
Topp