Meranom och Vostok-watches24.com har jag handlat ifrån.Någon bra handlare för reservdelar till 24xx verken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meranom och Vostok-watches24.com har jag handlat ifrån.Någon bra handlare för reservdelar till 24xx verken?
Jag har 14 mil till närmaste hav...En dag med lite sol nu så kan man ju sitta i uterummet. Ser ut att vara knoppar på magnolian med. Fin solig dag idag. Man kanske skulle ta en tur till havet?
Jag nog lite skadad, för jag ser fram emot mellon!Men sol hörrni!! Vi är på väg åt rätt håll nu
Och eftersom även Melodifestivalen tydligen börjar ikväll repeterar vi vad SoldF ger för råd inför denna typ av situationer.
Jag nog lite skadad, för jag ser fram emot mellon!
Någon bra handlare för reservdelar till 24xx verken?
Jag behöver den lilla fjädern till klicken på 2409 verk. Den flög iväg...Är det något speciellt du behöver, om det bara är någon enstaka fel har väl jag det mesta förutom balanser (de går alltid åt).
Antar dock att du vill ha hela verk, är lite svårt och rekommendera någon speciellt handlare, men leta efter urverk på Meshok. Just 24xx brukar de inte ha jättemånga av, tror jag köpte 6st sist av en handlare med tavla o allt.
Bestrus på Ebay och även på Meshok och där är han billigare,har handlat en del av honom och det funkar!Någon bra handlare för reservdelar till 24xx verken?
Fjäder och sånt har jag om du behöver,skicka pm isåfall.Jag behöver den lilla fjädern till klicken på 2409 verk. Den flög iväg...
Finns ju kompletta gamla geggiga verk för inga pengar alls på meshok. Tänkte jag köper hem ett par, behöver nån tavelskruv med osv. Kan ju vara kul att ta hem lite soggiga boetter med tänkte jag så kan man ju ha ruinparty med sig själv.
Ja han har mycket band och boetter också. Kan bli något där...Bestrus på Ebay och även på Meshok och där är han billigare,har handlat en del av honom och det funkar!
Förklaringen är mycket enkel. De har läst tråden här och dragit slutsatsen att en person som kan tappa bort ett klockglas i sin egen skrivbordslåda sannolikt är så avtrubbad att han kan luras till att köpa vad som helst.❤Jag blir alltså rekommenderad 4 hemmamålade "original" som första alternativ på Meshok...
Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta tro?
Man är väl varken känd för god smak eller gott omdöme... men det där tycker jag var ett synnerligen grovt och kränkande övertramp från Meshoks sida. Men man kanske skall slå en flukt i "köpt" listan innan man gnölar för mycket?Blev det sent och mycket Meshok sökningar igår tro
Gott och se en radio. Var ett tag sedan. Igår minst?Härlig lördag på er med föresten!
Bra tips, han hade ju en massa grejer!Bestrus på Ebay och även på Meshok och där är han billigare,har handlat en del av honom och det funkar!
Jo men inga 650 lådor.Bra tips, han hade ju en massa grejer!
Sedan hittar man nya 2409 verk för 80 kr... varför skruvar man då kan man undra?
Är det truppminor du har i trädgården eller? Ett tu tre är det ju hällavinfest igen. Jag lurar på vattenspridare med rörelsedetektorer jag.Skall strax försöka komma ut på första promenaden efter en veckas Covid-exil.
Jag märker att vi tänker på samma sätt.Är det truppminor du har i trädgården eller? Ett tu tre är det ju hällavinfest igen. Jag lurar på vattenspridare med rörelsedetektorer jag.
Nope!Finns Scuba dude som Zakaz?
Mmm!smaskens ggr 2!Kaffe o punsch på det!
Skål och tack Beo för förnämliga tjänster!
De låg i box men visst. Kan ju vara beg för det.Nya för 80:-? Helt nya? Brukar kosta lite mer...
Friskt. Jag hade betalat kungligt för en dag med isfiske. Har ju inte hänt sen man var 10 år typ.God helg!
Har varit ute på sjön ett tag men nu tillbaka på fast mark igen. Skrinnarklocka som förhoppningsvis inte ska förebåda hur turen avslutas på armen.
Omladdning med en kopp socker inför resten av dagens donande.
Scuba dude: NejFinns Scuba dude som Zakaz?