Är det inte dags att sätta en länk på den snart? Första klockan i tråden över halvkilot?
Hehe, hmmm... extra tjock länk också... Vore kul o testa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte dags att sätta en länk på den snart? Första klockan i tråden över halvkilot?
Men vad fnasiken skall jag med en Rolex till... jag kan ju få en Kamaz truck för samma pengar?Ni skrattar ni... det är nog det närmsta en Rolex daydate jag kommer i den här livstiden... alltså klocksamlare borde ju verkligen vara inne på den här med regeneration coh själavandring... så man kan se sin samling öka i värde över generationer?
Jösses! Den väger alltså typ som en 33cls burk. Riktigt cool var den!
Antalet gram motsvarar ungefär ”ha-begäret” Har du bytt lumen på den?Här är min klump! Zlatoust gen 2 från 70-talet 60mm ex krona. Totalt 78mm. 250g, väger en del
Nytt projekt. Lösa upp limmet och få ringen fri... teknisk bensin eller sprit borde ju klara biffen? Eller skall man värma? Eller varm teknisk bensin? Hm...
Köra en Twin peaks kanske? "Fire, walk with me!"
Antalet gram motsvarar ungefär ”ha-begäret” Har du bytt lumen på den?
Sjukt OT... det är en C***zen....Vilken ring?
Lite tramsigt men den är ju snygg, så det får passera....Nej!
Gen 2 har "vanlig" lumen och är inte radioaktiv
Nytt projekt. Lösa upp limmet och få ringen fri... teknisk bensin eller sprit borde ju klara biffen? Eller skall man värma? Eller varm teknisk bensin? Hm...
Köra en Twin peaks kanske? "Fire, walk with me!"
Klart du ska det blir kul!Hehe, hmmm... extra tjock länk också... Vore kul o testa.
Oj, ja tack väldigt gärna, ett så fint erbjudande vore ju direkt oförskämt att tacka nej tillJag tror på slät nr 1. Kanske kunde passa med en riktigt ful-borstad som jag gjorde med den här.
Den är nu utbytt till annan och ligger i malpåse för framtida modd.
Om du vill kan du låna den några månader och testa om det passar.
Det han menar är "sluta snacka -börja skicka!" >>Tycker det är fint att man kan låna lite grejer til höger och vänster.Oj, ja tack väldigt gärna, ett så fint erbjudande vore ju direkt oförskämt att tacka nej till
Ja det var nog nästan i den åldern för mig med, möjligen har det skett någon gång i vuxen ålder Men nu när du tog upp det blev jag riktigt sugen.. toppen! Ännu mer grejer man måste skaffa sigFriskt. Jag hade betalat kungligt för en dag med isfiske. Har ju inte hänt sen man var 10 år typ.
Alla aktivitetet som innebär småljugande och en groggbänk är av godo. Från 7 år och uppåt.Ja det var nog nästan i den åldern för mig med, möjligen har det skett någon gång i vuxen ålder Men nu när du tog upp det blev jag riktigt sugen.. toppen! Ännu mer grejer man måste skaffa sig
Du får börna upp med den där terränglastbilen så borrar vi oss ett hål och sitter och ljuger lite
Seriöst tyskarna var ju så nära att de hade halvfärdiga stridsvagnar som stod och sköt från fabriken. Skojsig fakta som det kallas.Det han menar är "sluta snacka -börja skicka!" >>Tycker det är fint att man kan låna lite grejer til höger och vänster.
NÄR pandeminhelvetet är förbi.... St Petersburg eller Moskva med gruppen??? Bara frågar Är lite suuugen själv. Kirova sprutade ju ut KV1 stridsvagnar med om jag inte minns fel...
Helt ok nyare Signal!
Vi får skaka reda på en ZAZ 968 så behöver man inte ens kliva ur bilen för att fiskaAlla aktivitetet som innebär småljugande och en groggbänk är av godo. Från 7 år och uppåt.
Ligger ute för 30k rubels.Den va snygg, kostar?
Alla aktivitetet som innebär småljugande och en groggbänk är av godo. Från 7 år och uppåt.
Sprickor i glas är nog väldans svåra att fixa. Dremmel eller inte gissar jag att det är omöjligt att slipa bort en spricka. Ojämnheter, repor och märken kan man oftast slipa bort. Jag har framgångsrikt använt våtslippapper i tre olika grader, följt av Autosol och till sist Polywatch. Magic!Jaha körde över glaset med dremmeluringen igen. Helt hopplöst. Man gnuggar till knogarna blöder dessutom men likt förb är sprickan kvar. Plus att man gjort glaset lite bubbligt... nej det får blir ett nytt och tillbaka med den i samlingen. Går ju back på den om jag säljer med nytt glas. Den får vila till 2050 eller så innan den säljs.
Sprickor i glas är nog väldans svåra att fixa. Dremmel eller inte gissar jag att det är omöjligt att slipa bort en spricka. Ojämnheter, repor och märken kan man oftast slipa bort. Jag har framgångsrikt använt våtslippapper i tre olika grader, följt av Autosol och till sist Polywatch. Magic!
800 korn var kanske för fint som 1a papper? Köpa 600 kanske.Små torrsprickor i glas går inte jättedjupt, men tillräckligt djupt så man får hålla på ett bra tag. De går oftast och slipa bort på ett Vostokglas iallafall.
800 korn var kanske för fint som 1a papper? Köpa 600 kanske.
400 är fin träbearbetning tänker jag, men kanske börja på 400. 800 gjorde en ju mest argJa, jag kör 400. Rätt grovt dock.