Utvisaren
Diamant
Lars WinnerbäckFörnamnet rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lars WinnerbäckFörnamnet rätt
Tack alla ni klarade det tillslut, riktigt rolig timma får jag säga. Gratulerar utvisaren till dubbel medalj.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Tack alla för era vänliga ord
Tack alla ni klarade det tillslut, riktigt rolig timma får jag säga. Gratulerar utvisaren till dubbel medalj.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Tack alla för era vänliga ord
Plus 1 på det❤!Fasen vad du är duktig! Alla tre låter bekanta, men jag kan inte placera någon av dem exakt!
Jag hade ju lite flax, Neill Young är väl lite av min husgud inom countryn, tillsammans med Willy Nelson och vi får väl dra med Johnny Cash med. Men han den siste har fallit lite i träda för tillfället. Townes van Zandt skall icke förglömmas, men han får ju en gråtande barnkör att framstå som lycklig. Ett jädra vemod, eller ren ångest, i en del av hans låtar. "Wating around to die" är ju en uppmuntrande titel till exempel...Plus 1 på det❤!
Säger bara!ni är suveräna på musik quiz! och @hepanter är grym på gura,kor,traktor,gymma och ryska klockor!själv är jag kass på namn och komma ihåg titlar men grym på att njuta andras kunnandeJag hade ju lite flax, Neill Young är väl lite av min husgud inom countryn, tillsammans med Willy Nelson och vi får väl dra med Johnny Cash med. Men han den siste har fallit lite i träda för tillfället. Townes van Zandt skall icke förglömmas, men han får ju en gråtande barnkör att framstå som lycklig. Ett jädra vemod, eller ren ångest, i en del av hans låtar. "Wating around to die" är ju en uppmuntrande titel till exempel...
Stort tack kompisSäger bara!ni är suveräna på musik quiz! och @hepanter är grym på gura,kor,traktor,gymma och ryska klockor!själv är jag kass på namn och komma ihåg titlar men grym på att njuta andras kunnande
Oh fy satingen... det var inte gott. Får nog spä med lite whisky. Huuu!!!Drar väl in Raketan igen. Lite snopet att den var så ny. Men den är trevlig ändå!
Får väl bli en liten stänkare på detta.
Vi provade ett nytt vin till maten, Kings bay. Luktade rent kattp**s. Bokstavligen. Så nu får jag dricka upp skräpet med schweppes lemon.
Hälla ut? Näe... de låte dyyyt!
Det är fredag kväll. Vi kan följa lagen imorgon. Alla behöver återhämta sig för att orka med alla sina klockor på fritiden. Na zdrovije !! (Ja inte är det till min hälsa just nu kan vi säga. Ill kill that cat...Ligger i soffan och firar fredag och lyssnar på musik.
Får jag lov att dela med mig av lite svensk punkinspirerad musik med en låttitel med sovietryska referenser?
Helt underbar. Kan mycket väl hamna på låtlistan "hem från jobbet" och gå på full volym när man kör hem från jobbet!Ligger i soffan och firar fredag och lyssnar på musik.
Får jag lov att dela med mig av lite svensk punkinspirerad musik med en låttitel med sovietryska referenser?
Ingen fara. Bara för att man är sen på tåget till Sibirien så får man inte kalla handen.Lite sent på tåget mot Sibiren... men trevlig ryssfredag!
Fasing... karln kan ju böja på ALLA fingrarna. Ingen inavel här inte! Kanonspelat!!!Bjuder på en sista melodi, med lite finsk death metal akustiskt. Ps inte jag som sjunger kompar med. Gittaren stämd i D standard alltså två tonsteg lägre än vanligt
Rätt sugen på en av de nyare Strelorna... har en Tissotsnubbe som glor på mina Strelor nu... han bör ju reda ut det kan man tycka.Lite sent på tåget mot Sibiren... men trevlig ryssfredag!
Drar väl in Raketan igen. Lite snopet att den var så ny. Men den är trevlig ändå!
Får väl bli en liten stänkare på detta.
Vi provade ett nytt vin till maten, Kings bay. Luktade rent kattp**s. Bokstavligen. Så nu får jag dricka upp skräpet med schweppes lemon.
Hälla ut? Näe... de låte dyyyt!
Rätt sugen på en av de nyare Strelorna... har en Tissotsnubbe som glor på mina Strelor nu... han bör ju reda ut det kan man tycka.
Min blir till salu nu i helgenRätt sugen på en av de nyare Strelorna... har en Tissotsnubbe som glor på mina Strelor nu... han bör ju reda ut det kan man tycka.
Öl och vattenfarkoster
Ja den kvalar in bland kostymklockorna OCh en av få jag skulle vilja kalla konstklockor av de jag äger. Lite i samma anda som Movados Museum etc.Den är grym trots att den är så ny! Ser ju ut som något från 60-talet och ovanlig är den med! Den enda jag sett!!!
Vad skall du skaffa, om något, istället?Min blir till salu nu i helgen
De har jag redan gjort samvetet mår inte bra nuVad skall du skaffa, om något, istället?
Drar väl in lite tysk pojkbandsmusik om sjömän när vi ändå är på temat. En weisse hade suttit fint nu!
Öl och vattenfarkoster