Helt rätt ge mig nu låttitelnAlla känns bekanta, men det får jag nog käka upp! 2an, Metallica?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt ge mig nu låttitelnAlla känns bekanta, men det får jag nog käka upp! 2an, Metallica?
Näe tyvärr har jag ingen koll på låtarna. Men du spelar fantastiskt. Och jag tycker det är en underbar idé. Hoppas du fortsätter trots vår frånvaro av talang.Sådär välkommen till den musicquiz kväll gissa gitarrriffet. 3 st riff spelas i videon. Någon ska ni väl kunna klura ut. Lycka till!
Dessa slog ju an en sträng... men fn vad minnet är kass. Skall lyssna en gång till dock!!Sådär välkommen till den musicquiz kväll gissa gitarrriffet. 3 st riff spelas i videon. Någon ska ni väl kunna klura ut. Lycka till!
Näe tyvärr har jag ingen koll på låtarna. Men du spelar fantastiskt. Och jag tycker det är en underbar idé. Hoppas du fortsätter trots vår frånvaro av talang.
Nu har jag landat med en pilsner.
Man kan säga att de är nog tre olika musikstilarDessa slog ju an en sträng... men fn vad minnet är kass. Skall lyssna en gång till dock!!
Helt rätt ge mig nu låttiteln
No noThe unforgiven?
Fasen vad du är duktig! Alla tre låter bekanta, men jag kan inte placera någon av dem exakt!Sådär välkommen till den musicquiz kväll gissa gitarrriffet. 3 st riff spelas i videon. Någon ska ni väl kunna klura ut. Lycka till!
Dags för bonus bubblaren, en några år gammal video
Kom igen nu
Yehhaa 2 a medaljen helt rätt. @Rikala är inte bara duktig på att köpa klockor han har ett stort musik förråd ocksåVa inte fade to black ovan rätt?
Första: Neil Young - Heart of gold
Eller Rikala kanske hade sånt där bra norskt läppbalsam som hon Johaug hade? Så man får lite extra medaljer om man använder?Men eeh var det inte Oggeu som skrev Fade to black?
Yehhaa 2 a medaljen helt rätt. @Rikala är inte bara duktig på att köpa klockor han har ett stort musik förråd också
Drei Plattenspielers!!!Äh, rätt tomt här hemma...
Lasse Berghagen?Kom igen på sista nu 3 e bidraget
Ledtråd svensk artist
Förnamnet rättLasse Berghagen?