Är det i Hästra?Tege? Antar att du undrar var jag är? Hovfjället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det i Hästra?Tege? Antar att du undrar var jag är? Hovfjället.
Tidlös design?Kvällsklockan!
Ball, I lika. För att vara ett björnland driver de ohejdat med nalle.Hittade en klocka för er som felar i tråden!
Vilka bullar blir det?Nu blir det andra bullar!
De andra?Vilka bullar blir det?
Som ett vackert smycke, tidvisning är överskattat IAF på kvällenKvällsklockan!
Det är ju också en perfekt juldekoration med Björnen soverMitt politiska inlägg i Ryssland-Ukrainakrisen.
Ja vädret är fan inte roligt just nu!Ny dag och mer snö..
Nä och det ska bli värre i morgon här så man får väl skotta snö i kväll så man inte blir ännu mer insnöad än vanligt i morgonJa vädret är fan inte roligt just nu!
Ingen snö här. Vackert öster ut idag på morgonen.Nä och det ska bli värre i morgon här så man får väl skotta snö i kväll så man inte blir ännu mer insnöad än vanligt i morgon
1 dm har det kommit här under natten och fortsätter så jag byter gärna med dig!!Ingen snö här. Vackert öster ut idag på morgonen.
Vi är väl inne på 5:e höstmånaden här nere...1 dm har det kommit här under natten och fortsätter så jag byter gärna med dig!!
Kanske toppa med mockasiner på jobbet?Dubbel mocka.
No sin mi mocka!Kanske toppa med mockasiner på jobbet?
Samma fenomen på min tunna, den satt stenhårt och snurrade som en cd-skiva, jag bytte ut stål tråden sen vart de perfektEfter en del pillrande fick jag till slut av ringen från klockan (har aldrig varit med om en som suttit så hårt men snurrat så lätt) och kunde prova den släta som @Delgada varit snäll och lånat mig - väldigt stort tack för detta - och det är inte någon tvekan om att det är slät ring jag vill ha på denna
dessvärre är 020 en riktig knubbis och därtill helt platt en bit ut runt plexit vilket medförde att storleken på slätisen inte riktigt lirade med boetten.. så jag provar den med en lite bredare dykarring ett tag och håller tummarna för att den lite bredare slätringen dyker upp i lager snart igen
Samma här några mil norrut.Riktigt skitväder i morse när bilden togs, bättre nu men hemma i stugan för lunch.
Ja något är det.. när jag satte tillbaka den ringen på pri-phin så gled den dock på som vanligt men är (föredömligt) trög att vrida runt. Det skiljer sig nog bara lite mellan de olika klockorna - lite som på gamla bilar är det väl en massa tekniskt oknytt man ska hålla sig väl med för att det ska samarbetaSamma fenomen på min tunna, den satt stenhårt och snurrade som en cd-skiva, jag bytte ut stål tråden sen vart de perfekt
Fasen du är ju bra lik din avatar med den där utstyrseln nuSom sagt, lite kylslaget idag. Nästan 20 m/s uppe på kalfjället.