• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Just det, glömde bort att det är tisdag.
20220215_140823.jpg
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Riktigt maffig 👍 visst är det en 350?
och fasen vad fin Zissoun är när den är precis sådär som den ska vara 😍 börjar ångra att jag moddade min..
Såldes som en 650 men jag skulle säga 350. Hittar dock inte en exakt sådan så osäker på om allt är original. Jag har bara bytt band. Zissoun är fin, bytt boettlocket som en kul grej.
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Nu var första skörden från Meshok hemma. Köptes från tre olika säljare med leveranstid under två veckor. Samtliga köptes som fungerade, men utan "watch maker"-garanti. En var helt död, en gick på tok för sakta och en tredje för snabbt.
Men 12 av 15 fungerar som de ska, så man får vara nöjd. Nu har man en liten bas så nu kan man börja leta lite efter de roligare modellerna.
IMG_20220215_181643.jpg
 

Utvisaren

Patek
Nu var första skörden från Meshok hemma. Köptes från tre olika säljare med leveranstid under två veckor. Samtliga köptes som fungerade, men utan "watch maker"-garanti. En var helt död, en gick på tok för sakta och en tredje för snabbt.
Men 12 av 15 fungerar som de ska, så man får vara nöjd. Nu har man en liten bas så nu kan man börja leta lite efter de roligare modellerna.
IMG_20220215_181643.jpg
Det var ju lite av en rivstart!!!
 
Topp