Just det, glömde bort att det är tisdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt maffig visst är det en 350?Bilder från morgonen, svårt val. Blev tillslut den tyngre ”pansarvagnen” som segrade
Såldes som en 650 men jag skulle säga 350. Hittar dock inte en exakt sådan så osäker på om allt är original. Jag har bara bytt band. Zissoun är fin, bytt boettlocket som en kul grej.Riktigt maffig visst är det en 350?
och fasen vad fin Zissoun är när den är precis sådär som den ska vara börjar ångra att jag moddade min..
Ah! Ja den såg jag ju inser jag nu gillar det där baklocket när det faktiskt ser ut som Steve, och inte som på det jag har där han mer påminner om
Samtidigt i Norrland...Skitväder. Tvingas sitta i uterummet och fika.
Vintern 2022. Mannen på bilden har tappat sina nycklar. Var vet han inte. Men det här verkar vara ett bra ställe att börja leta. Mannen skulle senare bli känd,från Säffle till Haparanda, som Skyffel-Anders. Sedermera ordförande i föreningen Skottårets vänner.Samtidigt i Norrland...
Samtidigt utanför ett stugfönster i Härjedalen (ca 150 cm snö...)Samtidigt i Norrland...
Hellre hemgång än holmgång.Hemgång.
Samtidigt utanför ett stugfönster i Härjedalen (ca 150 cm snö...)
Edit: på sommaren kan man sitta på en uteplats här och... titta på sitt armbandsur och kanske sippa på en kall öl eller någonting annat.
Äääh... Evert Taube?"Det skyar upp, det skymmer på, det drar ihop sig till en kulen kväll "
Någon som känner igen de textraderna?
Nu blev det musik quiz igen.
Det var ju lite av en rivstart!!!Nu var första skörden från Meshok hemma. Köptes från tre olika säljare med leveranstid under två veckor. Samtliga köptes som fungerade, men utan "watch maker"-garanti. En var helt död, en gick på tok för sakta och en tredje för snabbt.
Men 12 av 15 fungerar som de ska, så man får vara nöjd. Nu har man en liten bas så nu kan man börja leta lite efter de roligare modellerna.
Näe... Långt ifrån. Du som numera är skåning @Utvisaren måste väl ha hört talas om Ronny Åström.Äääh... Evert Taube?
Vilken muntergök! Leonard Cohens halvbrorsa?Näe... Långt ifrån. Du som numera är skåning @Utvisaren måste väl ha hört talas om Ronny Åström.
God kväll rysspolare.
150 cm? Se brett snöar det aldrig här nere. Lusten att elda och dricka grogg kommer plötsligt över en. Skumt.Samtidigt utanför ett stugfönster i Härjedalen (ca 150 cm snö...)
Edit: på sommaren kan man sitta på en uteplats här och... titta på sitt armbandsur och kanske sippa på en kall öl eller någonting annat.
Din?Klart coolaste bilklockan jag sett
Lite NVCh-bilklocka över den!!!Klart coolaste bilklockan jag sett
… sa Norrmannen.Pular på i hemmet..
god natt