Jo det är väl det förnuftiga valet antar jag - men historierna efteråt blir ju inte riktigt lika braBra val under ett anfall av leda. Klart bättre än att greppa en majskolv och sticka en gaffel in i eluttaget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det är väl det förnuftiga valet antar jag - men historierna efteråt blir ju inte riktigt lika braBra val under ett anfall av leda. Klart bättre än att greppa en majskolv och sticka en gaffel in i eluttaget.
Det är någon sorts ishockey-tävling som pågår. Sverige möter ju Ryssland i semin!Curling? Bowling? Fingerkrok? Har inte följt med precis.
Tack. Jag är ännu i chock efter att ha sett snö upp till fönstret på bild igår. Men mina oljestickor kom idag och en pincett och en mejsel. Fn nu kan jag ge mig på snajpern igen Skruvar bäst som skruvar sist!Det är någon sorts ishockey-tävling som pågår. Sverige möter ju Ryssland i semin!
INTE ALLS AVIS, NEJ DÅ!Ikväll blir det helstekt karré med pommes och sås på färska champinjoner.
Nedrans, nu tvingas jag försöka få i mig detta utan fettkappa...INTE ALLS AVIS, NEJ DÅ!
Testa att göra en med hela fettkappan på. Googla dansk fläskestek. Man kokar svålsidan först och sedan ugnssteker man. Sjukt knaprig svål blir det!
Sen vet man ju aldrig vad det är för grenar numera. 10 km pansarskytte, klassiskt stil, och allt vad de har.Det är någon sorts ishockey-tävling som pågår. Sverige möter ju Ryssland i semin!
Ja jag tror att man blandar rysk och svensk tjurspermie så istället för SLB (svensk låglands boskap så blir de RSLB rysk svensk lågland boskap av kalven. Troligen en jäkligt bråkig ras som försöker ta över hela gården och även granngårdenSemin? Vi får fråga @hepanter vad semin har med ryssar att göra.
För övrigt är det mörkt och regnigt. Höstruskväder.
Fördriver mörkret med en brasa. Ska strax hugga in på korvgrytan.
Ja jag tror att man blandar rysk och svensk tjurspermie så istället för SLB (svensk låglands boskap så blir de RSLB rysk svensk lågland boskap av kalven. Troligen en jäkligt bråkig ras som försöker ta över hela gården och även granngården
Huff? Egan mix eller var är det för en rackare? Udda ring minst sagt!Restaurangbesök i fjällen.
Huff? Egan mix eller var är det för en rackare? Udda ring minst sagt!
OCH ett stiligt BAKLOCK... tänka sig! Med de skruvarna, är det Vostok "Tsar Oak"?Tror den är gjord så från fabrik, fast jag bytt boett från en sleten till en fin.
Vostok urverk i, ev tror jag någon annan gjort boetten, Slava eller något (har sett en annan urtavla med annat märke i samma boett). Säkert från tidigt 90-tal där det obland blev lite blandat.
Edit: bättre bild
Baksida, snäpp
Ooooh... det fanns ju även en tröja som hette THE COMMUNIST PARTY!!! Om man behöver den till sin Vostok? Oh yeah!!!!Någon som sugen på en ny tröja som skulle passa bra med klockan?
OCH ett stiligt BAKLOCK... tänka sig! Med de skruvarna, är det Vostok "Tsar Oak"?
Det var ju faktiskt lite originellt!Hehe, detta är orginalet. Alla andra oak är rena kopior
Jag tror de försökt efterlikna ett skeppsfönster
Det var ju faktiskt lite originellt!
Vågat att hantera en klocka för en halv miljard utan handskar och svetsmaskNu snackar vi Rolex!!
Jag gillar även en del av kommentarerna över den (maskade namnen för att inte vara för stygg mot de inblandade raketforskarna)Vågat att hantera en klocka för en halv miljard utan handskar och svetsmask
Det är inte dags att rensa lite i minneslistan?Poljot var det visst
Det är inte dags att rensa lite i minneslistan?
Det är svårt att veta på vilken nivå man ska gå in för att försöka förstå en del saker ibland känner jagJag gillar även en del av kommentarerna över den (maskade namnen för att inte vara för stygg mot de inblandade raketforskarna)
Vad är det för modell på för urtavlan? Gillar den skarpt.Såhär mycket var klockan tidigare idag. Nu är hon mer och det är dags för utfodring.
Bytte till keramisk ring på klockan i ett infall av leda.