På tal om armband och sommarmoddar så hade geckota lite rea på bl a det här raffigt somriga bandet nu såg jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det något i den här stilen du är ute efter? Iofs ett helt set men minuten är gul.Vet någon var man kan hitta en gul minutvisare? Det känns som att jag letat överallt, men jag lyckas bara hitta gul sekundvisare.
Super! Tack för tipsetÄr det något i den här stilen du är ute efter? Iofs ett helt set men minuten är gul.
edit. Bild för tidsbesparing
http://rafflestime.com/all-black-ye...seamaster-vostok-2416-2415-2414-sword-second/
Ingen orsak glad om mitt ändlösa prylsurfande kan komma någon till gagnSuper! Tack för tipset
Japp, ganska många - ska se om jag hittar någon att länka..Hjälp! Hur gör man? Finns det någon bra video där ute på youtube?
Hjälp! Hur gör man? Finns det någon bra video där ute på youtube?
Vad är trådarna för något?Jag brukar sätta lite tejp först så man inte repar, sedan kör jag boettkniven och bänder.
Vad är trådarna för något?
Här är en bra video till.Hjälp! Hur gör man? Finns det någon bra video där ute på youtube?
Det där var ju riktigt snyggt! !På tal om armband och sommarmoddar så hade geckota lite rea på bl a det här raffigt somriga bandet nu såg jag
Eller hur?Det där var ju riktigt snyggt! !
Som övriga säger, bara att bända upp med något verktyg. Ha något emellan så du inte repar boetten eller sätt ett par varv tejp runt ditt bändverktyg.Hjälp! Hur gör man? Finns det någon bra video där ute på youtube?
OMG! Min var nog i lite bättre skick för 1,5 år sedan. Då 2100kr …Mumma men liite pricy va?
Редкие ранние часы Восток Амфибия министерка, СССР, 1970е
На ходу. Перед отправкой будут обслужены.meshok.net
Var din med en med 2427A verk och rödsiffrad datumring?just det bär med brutna bandhor är så snyggt!☺OMG! Min var nog i lite bättre skick för 1,5 år sedan. Då 2100kr …
Japp, that’s mine!Var din med en med 2427A verk och rödsiffrad datumring?just det bär med brutna bandhor är så snyggt!☺
Bild!☺Japp, that’s mine!
Mycket snygg ändå!
Fast inte rött datum ser jag!