Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmmmm en klassisk svart ScubaKille bara måste man ha. Och en med petrol-tavlan, och en med ...Morrn, tråden. Klassiker idag.
Lite konstigt men jag har faktiskt bara snipers i normalversionerna av amfibia... skumt... men jag har nog en bedagad dude i vårdkön och prototypskrället med ju!!!Mmmmmm en klassisk svart ScubaKille bara måste man ha. Och en med petrol-tavlan, och en med ...
Alla min dudes har fått foten.. men inga av mina snipersLite konstigt men jag har faktiskt bara snipers i normalversionerna av amfibia... skumt... men jag har nog en bedagad dude i vårdkön och prototypskrället med ju!!!
Ze diver got das boot? Jah?Alla min dudes har fått foten.. men inga av mina snipers
Andra frukosten avklarad. Mycket störande att en flaga av lumen har fallit bort från minutvisaren.
Alla min dudes har fått foten.. men inga av mina snipers
Lite konstigt men jag har faktiskt bara snipers i normalversionerna av amfibia... skumt... men jag har nog en bedagad dude i vårdkön och prototypskrället med ju!!!
Du får lägga i en liten klick lumen... Eller kanske lite vit färg från baksidan, en liten dutt så blir det nog bättre.
Färg? Jag?Du får lägga i en liten klick lumen... Eller kanske lite vit färg från baksidan, en liten dutt så blir det nog bättre.
Kul att du gillar den är riktigt förtjust själv. 512 ska den heta om jag inte är helt ute och cyklarVad är det för modell på för urtavlan? Gillar den skarpt.
Trodde också det var 512 men alla 512 har "punkter"Kul att du gillar den är riktigt förtjust själv. 512 ska den heta om jag inte är helt ute och cyklar
Nu är det körtFärg? Jag?
Fasen vad skumt.. det är vad den är angiven som på min orderbekräftelseTrodde också det var 512 men alla 512 har "punkter"
Den här frågan får vi inte sätta punkt för. Fasen de gjorde jag ju nu.Fasen vad skumt.. det är vad den är angiven som på min orderbekräftelse
”John Blund kom in med bombhund och satte punkt..” .. sorry, svävade iväg lite.Den här frågan får vi inte sätta punkt för. Fasen de gjorde jag ju nu.
Men är de inte punkter då på din som inte syns när den ligger i caset, va en redig höft gissning
Smörgåstavlan? Är väl hårdostar som index vid 12 3 6 o 9?”John Blund kom in med bombhund och satte punkt..” .. sorry, svävade iväg lite.
Nej, smörgåstavlan har inga lume-pluttar
OT - Vi har precis kört en handla för 900 få 300 kr rabatt... Beijer, Optimera, Nordsjöbutiker etc... Har du slutat läsa Elle interiör eller? Tidigare annonserade vi faktiskt i det fantastiska magasinet "Traktor power".Nu är det kört
Nu förväntar vi oss alla i tråden en rabattkod på Nordsjö färg
Ange @Utvisaren 15 i kassan
Ett ljusare band så är det en riktigt go sommarklocka också! Sand eller något mot vitt?Fick en stund över på fikarasten och fick ett infall att modda om bezel och band på min grå 420.
Jag var nöjd som det var och blev nöjd som det blev också.
Den får vara så här några veckor sen får vi se. Lite höstfärg kanske...?
Vad tycker ni.
Före.
Efter.
Tacksam för synpunkter.
Gillar det blå, men definitivt OM man gillar att byta om då och då: höstfärgerna är super!Fick en stund över på fikarasten och fick ett infall att modda om bezel och band på min grå 420.
Vad tycker ni.
Före.
Efter.
Tacksam för synpunkter.
Kul med ombyte. Ser fram mot att se den i lite utomhus solljusFick en stund över på fikarasten och fick ett infall att modda om bezel och band på min grå 420.
Vad tycker ni.
Före.
Efter.
Tacksam för synpunkter.
Oj, ja det var verkligen ett byte från fint till fint så det blev svårt att välja en favorit av de två. Jag har ju personligen en viss historia av att ändra om saker i tid och otid så jag säger nog den senare om jag ska välja mellan dem - mest baserat på att den är nyFick en stund över på fikarasten och fick ett infall att modda om bezel och band på min grå 420.
Vad tycker ni.
Före.
Efter.
Tacksam för synpunkter.
Klart som korvgryta! Jag har säkra källor på att det är minst västerbottensindex på denSmörgåstavlan? Är väl hårdostar som index vid 12 3 6 o 9?
Fick en stund över på fikarasten och fick ett infall att modda om bezel och band på min grå 420.
Vad tycker ni.
Före.
Efter.
Tacksam för synpunkter.
Har du smygkikat i min klocklåda?Ett ljusare band så är det en riktigt go sommarklocka också! Sand eller något mot vitt?