Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycket det ser fint ut från denna vinkel! 420 caset är ju ett litet, om inte det minsta, caset så det kan ju vara en risk att man från sidan får en profil av en strut eller kon dvs bred upptill och smal nertill. Samtidigt är du nog bekant med Seikos designer och där finns ju de som åtminstone ovanifrån påminner om denna dvs ringen tar mycket plats och definierar hela klocka nästan. Det är ju en smaksak. Vill man ha case som sticker ut mer så finns det ju flera olika att välja på. Men jag tycker den blev snygg!!!Tack för hjälpen @Rikala, @Utvisaren, @Delgada och @Pippis pappa. Jag lyckades dock inte att få in bezeln med trådarna som följde med. Utan jag fick ta tråden som var i original bezeln. Här kommer processen i tre bilder. Resultaten blev inte som jag hoppades. Bezeln sticker ut för mycket tycker jag.
Lika som jag har ju fast den har ett 2427a verk i sigMumma men liite pricy va?
Редкие ранние часы Восток Амфибия министерка, СССР, 1970е
На ходу. Перед отправкой будут обслужены.meshok.net
Har du verkligen vostok loggan stansad på baklocket och står det ATM istället för Meter på din med?? (ATM och rött datum är äldre, första modellen)
Fast inte rött datum ser jag!
Mumma men liite pricy va?
Редкие ранние часы Восток Амфибия министерка, СССР, 1970е
На ходу. Перед отправкой будут обслужены.meshok.net
Skillnad på Vostok och "Grand Vostok" heheSäljaren har helt klart rökt på. Nästan 6000kr plus mums. Ganja power puff price...
Försök att hitta en likadan med ATM märkt baklock och vostokloggan Den där är rare.Säljaren har helt klart rökt på. Nästan 6000kr plus mums. Ganja power puff price...
Skillnad på Vostok och "Grand Vostok" hehe
Inte min kopp med te. Jag är inte så (6000kr) faschinerad av de äldre Vostok. Kan jag få en fin OKEAH för.Försök att hitta en likadan med ATM märkt baklock och vostokloggan Den där är rare.
Säljaren har helt klart rökt på. Nästan 6000kr plus mums. Ganja power puff price...
Ja just ja!det hade jag glömt och den hade gravyr med väl?bild!!Lika som jag har ju fast den har ett 2427a verk i sig
Vad kan bli bättre?biltema kor o ryssfredag!väntar hos kotknackarn nu så ta hand om er idag .Farsan har bättre koll än mig att de är ryssfreda
Powder puff??Säljaren har helt klart rökt på. Nästan 6000kr plus mums. Ganja power puff price...
För mycket klocksnackande är inte bra för nacken.. snygg klocka där, kul att se denVad kan bli bättre?biltema kor o ryssfredag!väntar hos kotknackarn nu så ta hand om er idag .
Lite för stor för 420 boetten rent visuellt?Är inte nöjd med vridningen.
Någon som vill göra ett byte?
Japp, första gången jag moddar. Så åkte på detta.Lite för stor för 420 boetten rent visuellt?
Japp! Ja jag är ju på jobbet nu men kan ta någon senare om jag är nykterJa just ja!det hade jag glömt och den hade gravyr med väl?bild!!
Jag ser fortfarande solen från mitt kaninhål.Försök att hitta en likadan med ATM märkt baklock och vostokloggan Den där är rare.
Ballrog?Jag ser fortfarande solen från mitt kaninhål.
Baklockens magiska värld är en bra bit längre ner i kaninhålet... ungefär så djupt ner att man stöter på dvärgar.
Eller kanske till och med Ballrog
Du har även röd datumskiva på äldre verk så gräv dig djupare ner i mörkretJag ser fortfarande solen från mitt kaninhål.
Baklockens magiska värld är en bra bit längre ner i kaninhålet... ungefär så djupt ner att man stöter på dvärgar.
Eller kanske till och med Ballrog
Den första såg jag på avito för 6500 rubel för ett tag sedan. Kanske man skulle ha köpt? Har även sett den för 23000. Så jag tycker detta va dyyyt!!!Den säljaren har lite andra dyra klockor med...
Jag har röd fyrkant på söndagar på en av mina..säger inte vilkenDu har även röd datumskiva på äldre verk så gräv dig djupare ner i mörkret
Den första såg jag på avito för 6500 rubel för ett tag sedan. Kanske man skulle ha köpt? Har även sett den för 23000. Så jag tycker detta va dyyyt!!!
Trist att det inte kändes som att det lirade, för på bilden ser det prima ut - men foton kan ju ljuga en del förståsÄr inte nöjd med vridningen.
Någon som vill göra ett byte?
Du har även röd datumskiva på äldre verk så gräv dig djupare ner i mörkret
Ja där går man fredligt i gruvan och spanar baklock. Så blir man plötsligt brutalhakad i den erogena zonen av nån bolltrollare från Tjockhult. Fy fnyken säger jag bara. Det finns en reserverad plats i den 7:e kretsen i infernot, mitt i floden av kokande blod, för sådana ogina typer.Ballrog?
Bilden är en mytoman.Trist att det inte kändes som att det lirade, för på bilden ser det prima ut - men foton kan ju ljuga en del förstås