Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hiss!☺Jaha vad ska vi säga om dagens make over.
Hiss eller diss?
Kan jag få ett utlåtande?
Jag skulle föreslå ett lite mörkare läder som har mindre gult i sig. Men det kan ju vara bilden också. Smaksak som vanligt. Kan nog bli intressant också om man trär på ett sånt där elastiskt band vad de nu heter.Jaha vad ska vi säga om dagens make over.
Hiss eller diss?
Absolut en hissJaha vad ska vi säga om dagens make over.
Hiss eller diss?
Det är lugnt. Bara få ur den ur huset och sedan värm själva staven/axeln lite så limmet/lock tite släpper och skruva sedan av kronan från axeln. Lite lurigt att hålla emot, måste ha något bra att knipa åt med runt den lilla stången och om kronan utan att förstöra dem. En sjukt fin näbbtång hade ju varit super. Som vanligt inte för mycket våld. Onödigt att böja axeln ur led rengör den i sprit eller vad du har får att få bort gamla limrester sedan en dutt lock tite (inte den absolut starkaste) och skruva på nya kronan och låt torka typ ett dygn. Home safeKänner på mig att @Delgada kommer ha en bra chans ikväll på quizet!
Men ingen får googla låttexter sen de är strängt förbjudet
Kör en Grand Vostok sniper med utbytt krona, fan inte fått ro att byta den en. Kanske rädd för att klanta till mig
Alltså antingen bor jag i ett svart hål eller så har jag fått Parkinson utöver min ålderspotens. Demens var det ja. Demens. Vartenda bild jag tar blir ju oskarp.Alltså grabbar... fint att ni delar med er men det här hade ni inte behövt.
Du får snart döpa om dig till Pripps pappa....Nu är det fredag
Skål kosmonauter!
Here comes the rain?sun för f...n!!!Uppvärmning kan man inte denna då har man levt med hörselskydd hela livet
Helt rätt skriven av den skicklige George harrisonHere comes the sun beatles
Tack men du va ju snabb o tog första iafAlltså det där var ju glimrande framfört! Denna vecka är jag dock chanslös. Bra låttexter dock så det skall bli spännande att se vad det var.
Super bra framfört!tänk om jag var lika duktig på att höra låtarna med!Här kommer en trio att gissa på lycka till
Jodå, hade Hells bells dånande i högtalarna men det gick bra ändåTack men du va ju snabb o tog första iaf
Stefan Sundström?Här kommer en trio att gissa på lycka till