Jag tror du menar före-bilden med svart tavla med slagskepp på? Jag får väl bygga tillbaka den när jag tröttnatBlev ju grym med den gamla svarta vintage amphibia tavlan och amhibia sekunden!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror du menar före-bilden med svart tavla med slagskepp på? Jag får väl bygga tillbaka den när jag tröttnatBlev ju grym med den gamla svarta vintage amphibia tavlan och amhibia sekunden!!
Japp! Förstod hur du menade men ordningsföljden av dina bilder gjorde att jag ej kunde låta bli att skoja lite med digJag tror du menar före-bilden med svart tavla med slagskepp på? Jag får väl bygga tillbaka den när jag tröttnat
Lite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!Åh fasen låter inte som nån trevlig situation, tur då att du hade Stefan Sundström
Minns första gången dom spelade låten på radion i programmet flipp eller flopp. Alla floppade den här låten, men jag gillade den från första början. Rena poesin. Men jag har iofs alltid gillat musik som ingen annan gillar
Men vad fn hade ni inte ens närgrävda positioner att ta skydd i? Blir ju skapligt med splitter i en trälåda...Lite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!
Men ja, alla gillar inte sånt här.
Och det enda man kunde "trösta sig" med vid raketbeskjutningar - då man låg i vanliga masonitcontainrar - var att man inte kunde göra något!
(Utom att lyssna på lugnande musik!)
Nej det fanns inte nog med skyddsrum. Vi kunde gå in i arbetscontainrarna - men va fan; sitta där inne mitt i natten och uggla ...Men vad fn hade ni inte ens närgrävda positioner att ta skydd i? Blir ju skapligt med splitter i en trälåda...
Feltolka, ironisera och håna lite subtilt...Japp! Förstod hur du menade men ordningsföljden av dina bilder gjorde att jag ej kunde låta bli att skoja lite med dig
Icke avundsjuk. Var lite sugen en gång när man var yngre och odödlig att åka på fn tjänst etc. Idag, kaffe och klockor är nock spänning.Nej det fanns inte nog med skyddsrum. Vi kunde gå in i arbetscontainrarna - men va fan; sitta där inne mitt i natten och uggla ...
Tavlan ser bekant ut på något vis!Varit ute och fått lite solblänk i plexit.
Vi är inte riktigt i mål ännu hör jag... Vi måste få dig att samla på vostok baklock och horda rysk millitaria med..Grosshandlat lite. 15 band till beställda utöver krokodilerna. Varav 6 st är... BUND... omg vad har ni gjort med mig.
Den där kompositionen med visare till tavla och band är ju helt magisk!På väg hem!
Har man en så bizzar öl-öppnare bör man dricka Grosshandlarn:s öl eller olloncocktails
Watermelons pappa är ju inte snällt så mot barnet kanske. Men ganska roligt.
Helt enig!Har man en så bizzar öl-öppnare bör man dricka Grosshandlarn:s öl eller olloncocktails
Det låter - ja jag vet fan inte hur jag ska sätta ord på det jag är glad att du hade Sundström som sällskapLite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!
Men ja, alla gillar inte sånt här.
Och det enda man kunde "trösta sig" med vid raketbeskjutningar - då man låg i vanliga masonitcontainrar - var att man inte kunde göra något!
(Utom att lyssna på lugnande musik!)
Den där kompositionen med visare till tavla och band är ju helt magisk!
1000 baklock? Det va längesedan det...Tack, den blev rätt bra
Är det någon mer som tänkt på att vi närmar oss sida 1000 med stormsteg?!
Mmm!min favo kvälls kostym M59 skjorta o Desert storm!Ikväll får min käre militära trehundrametersryss ackompanjera mig till lördagsdrinken!
Ha det gött vänner!
"Major Beo"Mmm!min favo kvälls kostym M59 skjorta o Desert storm!
Mmm!min favo kvälls kostym M59 skjorta o Desert storm!
Jaja!ska sy dit furir istället!"Major Beo"