• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

MAz_666

Rolex
Åh fasen låter inte som nån trevlig situation, tur då att du hade Stefan Sundström😲
Minns första gången dom spelade låten på radion i programmet flipp eller flopp. Alla floppade den här låten, men jag gillade den från första början. Rena poesin. Men jag har iofs alltid gillat musik som ingen annan gillar
Lite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!
Men ja, alla gillar inte sånt här.
Och det enda man kunde "trösta sig" med vid raketbeskjutningar - då man låg i vanliga masonitcontainrar - var att man inte kunde göra något! o_O ;) 😂
(Utom att lyssna på lugnande musik!)
 

Utvisaren

Patek
Snö igår. Nya snödroppar idag. Så nu har traditionella vecka 8 vintern redan klarats av.
20220219_121246.jpg
 

Utvisaren

Patek
Lite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!
Men ja, alla gillar inte sånt här.
Och det enda man kunde "trösta sig" med vid raketbeskjutningar - då man låg i vanliga masonitcontainrar - var att man inte kunde göra något! o_O ;) 😂
(Utom att lyssna på lugnande musik!)
Men vad fn hade ni inte ens närgrävda positioner att ta skydd i? Blir ju skapligt med splitter i en trälåda...
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Lite OT: men har allt med SS fram till de senaste då jag tyckte han tappade det en smula. Magisk musiker och textförfattare. Sett honom live - grym!
Men ja, alla gillar inte sånt här.
Och det enda man kunde "trösta sig" med vid raketbeskjutningar - då man låg i vanliga masonitcontainrar - var att man inte kunde göra något! o_O ;) 😂
(Utom att lyssna på lugnande musik!)
Det låter - ja jag vet fan inte hur jag ska sätta ord på det 😕 jag är glad att du hade Sundström som sällskap
 
Topp