Stefan Sundström rätt på förstaStefan Sundström?
Lars Winnerbäck?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stefan Sundström rätt på förstaStefan Sundström?
Lars Winnerbäck?
Hurra!Stefan Sundström rätt på första
@Rikala har väl fastnat i skidliften
Det är lugnt. Bara få ur den ur huset och sedan värm själva staven/axeln lite så limmet/lock tite släpper och skruva sedan av kronan från axeln. Lite lurigt att hålla emot, måste ha något bra att knipa åt med runt den lilla stången och om kronan utan att förstöra dem. En sjukt fin näbbtång hade ju varit super. Som vanligt inte för mycket våld. Onödigt att böja axeln ur led rengör den i sprit eller vad du har får att få bort gamla limrester sedan en dutt lock tite (inte den absolut starkaste) och skruva på nya kronan och låt torka typ ett dygn. Home safe
Fasen du ser ju på mina expeditioner, fibblar bort 2 av 3 klickfjädrar och blir av med mina oljestickor (katt!!!) så jag måste få hem nya innan jag kan fortsätta och bla bla bla... jädra följetång.
Whole lotta love hade man nog tagit men sedan blir det snabbt knepigt med Led Z. För mig i alla fallBidrag 3
Jag har aldirg påsätt att jag vet vad jag gör. Jag häver mest ur mig saker.Kan man ta loss kronan på en Vostok på detta sätt? Trodde den var pressad i?
Jag har aldirg påsätt att jag vet vad jag gör. Jag häver mest ur mig saker.
Har inte bytt på just Vostok. Klart de hade ett eget sätt...
Jag tycker att jag borde ha tagit Stefan och Zeppelin men drog helt blankt. Väldigt fint spelat och jäklar vilken bra visröst du har!Här kommer en trio att gissa på lycka till
Tusen tack för dom ordenJag tycker att jag borde ha tagit Stefan och Zeppelin men drog helt blankt. Väldigt fint spelat och jäklar vilken bra visröst du har!
Ettan var ju vissna blommor av Stefan Sundström. Fick mig att må bra vid raketattackerna mot campen i Kabul 2004. TACK!Här kommer en trio att gissa på lycka till
Det är vi som ska tackaTusen tack för dom orden
Åh fasen låter inte som nån trevlig situation, tur då att du hade Stefan SundströmEttan var ju vissna blommor av Stefan Sundström. Fick mig att må bra vid raketattackerna mot campen i Kabul 2004. TACK!
En sund rutin! Och den klockan blev riktigt bra!Godmorgon ryssvänner.
Först tänder man en brasa, sen hämtar man kaffe. Sen blir det lite Klocksnack. Sen frukost.
Så det är därför du dissar Evert Taube hela tiden?Åh fasen låter inte som nån trevlig situation, tur då att du hade Stefan Sundström
Minns första gången dom spelade låten på radion i programmet flipp eller flopp. Alla floppade den här låten, men jag gillade den från första början. Rena poesin. Men jag har iofs alltid gillat musik som ingen annan gillar
Är en 341334 ser det ut som.HM... DENNA HAR JAG INTE SETT INNAN. Någon som har direkt vad det är? Vita pluppar men applicerade index och randig tavla wtf?
Jadå ska försöka bjuda på nån Taube framöverSå det är därför du dissar Evert Taube hela tiden?
Och ligger du stilla för ankar och boj.
Och vilar från dagens seglats i din koj.
Då viskar var våg som längs skutsidan slår:
Ellinor, Ellinor, Ellinor.
Bra grejer va?
Blev ju grym med den gamla svarta vintage amphibia tavlan och amhibia sekunden!!Lite klockfix på morgonkvisten resulterade i ny tavla och bättre begagnade visare på slagskeppsvostoken. Vad tycks?