Japp!och sköter sig inte Linda och Anders så kommer pangen fram med osså får vi byta tv imorgon!Finklädd för mello?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!och sköter sig inte Linda och Anders så kommer pangen fram med osså får vi byta tv imorgon!Finklädd för mello?
Japp!och sköter sig inte Linda och Anders så kommer pangen fram med osså får vi byta tv imorgon!
Fi fan ser ju att bänkpressa 200kg minst.. nä nu känner jag mig liiitenMmm!min favo kvälls kostym M59 skjorta o Desert storm!
Mmm!min favo kvälls kostym M59 skjorta o Desert storm!
Smäller ju lite högre än fd löjtnant Delgada...."Major Beo"
Jo jag tänkte faktiskt på det i morse. Var ju inte länge sedan vi var på 666...Tack, den blev rätt bra
Är det någon mer som tänkt på att vi närmar oss sida 1000 med stormsteg?!
Kameravinkel kompis!Fi fan ser ju att bänkpressa 200kg minst.. nä nu känner jag mig liiiten
Jo kameran lägger ju på 5 kg. Var glad att du fick dem på rätt ställe och som muskler. Jag brukar få dem som en extra lucka på "tvättmaskinen".Kameravinkel kompis!
Vem behöver tvättbräda när det finns tvättmaskin!hellre ett 6 pack i kylen än ett 12 pack på magen!Jo kameran lägger ju på 5 kg. Var glad att du fick dem på rätt ställe och som muskler. Jag brukar få dem som en extra lucka på "tvättmaskinen".
En tålamodsfrämjande stout senare... skall man ge sig på att pilla lite i en klocka kanske? Borde ju kunna göra fjädern plus huset klart i alla fall? Famous last words.Vem behöver tvättbräda när det finns tvättmaskin!hellre ett 6 pack i kylen än ett 12 pack på magen!
Recensera gärna både klocka och pava.Skål och trevlig kväll! Ryskt rödvin - finns att beställa från godisbutiken!
Ryska federationen - Vina vinogradija - Federaliaja specialiaija! Någon lokal specialitet? Jo jag tackar ja! Tror jag...Skål och trevlig kväll! Ryskt rödvin - finns att beställa från godisbutiken!
Recensera gärna både klocka och pava.
Pangade du den gamla förra mellon?Ligger på rygg och lyssnar på musik och surfar på klocksnack.
Mello?..
Näe visst nej.... Har ju glömt att köpa tv...
Det roliga när man är borta att det kommer paket...
Paket #1
En NOS Raketa Quartz
En NOS Raketa Big Zero (några småskador på tavlan).
En mekanisk Vostok
En Vympel Quartz
Fick med lite gratis armband, 2st 18mm nya ryska läder och resten lite bättre begagnat.
Raketa Quartzen sitter på armen
Slängde på det bättre begagnade Raketa armbandet.
Samma här. Vi har dock en stor skärm vi kör upp film på. Men TV. Det var länge sedan vi såg på. Eller vänta nu ljög jag. Vi såg faktiskt första kvarten på Super bowl när det sändes. Men det gick ju inte att se på. Var dubbelt så mycket reklam som match.Ligger på rygg och lyssnar på musik och surfar på klocksnack.
Mello?..
Näe visst nej.... Har ju glömt att köpa tv...
En rysk hyvel är det då en planhyvel?På klassikt Sovjet-vis är gummibandet stämplat med priset.
Цена 1р = Tsena 1r = Pris 1 rubel
Äkta planekonomi.
En rysk hyvel är det då en planhyvel?
Skyll inte på mig iallafall!Grosshandlat lite. 15 band till beställda utöver krokodilerna. Varav 6 st är... BUND... omg vad har ni gjort med mig.
Ahh ååå einen mååse jaja das schönePaket #2
2st små Vostok med måsar!!! Det är herrklockor, trots den lilla storleken på ca 29.5mm.
2st gamla NOS cccp band i sladdrigt läder
Fina måsar
Nämde jag måsar??? Fina fåglar! Helt underbara