• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Varken du eller jag lämnar garanti och inte heller ångerätt
Alltså den här förföljer mig på meshok. Den är ju så ful att jag måste glo på den varje gång. Så då dyker den ju upp som rekommenderad klocka nästa gång man loggar in. Aaaaaargh! 😂😂😂
Screenshot_20220220-215845_Firefox.jpg
 

Utvisaren

Patek
En kopp kvällskaffe och lite kontemplation.
Behöver nog sälja av ett par klockor. Gjorde ett oplanerat köp och har ett par byggen jag skulle vilja göra så platser i lådan behöver bli lediga. Nåväl, den här kompisen ska i vart fall ingenstans - verkar ju vara enda klockan jag använder numera. Ursäkta för tråkiga bilder från mig som en konsekvens.

6F95941E-C6F1-472A-8BC2-EDF54A61A68C.jpeg
Äh ta en bild in genom grannens fönster som omväxling. 😁😁
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Göra mig av med grejer.. herre, tror jag på det själv? 😅

Millenniet randas alltså. Jag har ju inte varit här sedan begynnelsen, eller för den delen ens nästan så länge. Men fylls det jämnt så bör det ju lämpligen firas. Och hur firar man bättre den här tråden än med en 059 på dykarmocka?

Ha en fint dag!

19D977D0-0815-452D-AFAC-1EAD1C2231F4.jpeg
 

Utvisaren

Patek
Göra mig av med grejer.. herre, tror jag på det själv? 😅

Millenniet randas alltså. Jag har ju inte varit här sedan begynnelsen, eller för den delen ens nästan så länge. Men fylls det jämnt så bör det ju lämpligen firas. Och hur firar man bättre den här tråden än med en 059 på dykarmocka?

Ha en fint dag!

19D977D0-0815-452D-AFAC-1EAD1C2231F4.jpeg
Skall den lätta kan jag hjälpa dig ;)
 

Utvisaren

Patek
Har någon sett denna förut? En Komandirskie med 3133-verk och märkt "MIG 29". Modellen finns tex inte på Polamax sajt. 3133-baserade Komandirskies finns det exempel på, exempelvis för den italienska marknaden, men ingen av dessa ser ut som denna. Franken, Oleg goes wild?
1645431110186.png


1645431411373.png

1645431421239.png

1645431447169.png
Bombflygslogga och en MIG 29 beteckning? Mig 29 var väl ett jaktflyg i alla fall... 🤔

Jag vet allt ,men ibland har jag fel. Hade nog gissat bytt tavla givet det som presenteras här. Men rätt trevlig sak! 👍👍
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Göra mig av med grejer.. herre, tror jag på det själv? 😅

Millenniet randas alltså. Jag har ju inte varit här sedan begynnelsen, eller för den delen ens nästan så länge. Men fylls det jämnt så bör det ju lämpligen firas. Och hur firar man bättre den här tråden än med en 059 på dykarmocka?

Ha en fint dag!

19D977D0-0815-452D-AFAC-1EAD1C2231F4.jpeg
STORT GRATTIS kompis!!! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag nu. Nästan så jag tänkte ta fram gitarren o sjunga ja må du leva, men sitter i traktorn
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
STORT GRATTIS kompis!!! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag nu. Nästan så jag tänkte ta fram gitarren o sjunga ja må du leva, men sitter i traktorn
Tack så mycket för den fina gratulationen 🙏 jag blir alldeles rörd och skäms nu lite när jag får förtydliga att jag menade att fira att tråden såg ut att slå om till tusen sidor idag 😅
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Har någon sett denna förut? En Komandirskie med 3133-verk och märkt "MIG 29". Modellen finns tex inte på Polamax sajt. 3133-baserade Komandirskies finns det exempel på, exempelvis för den italienska marknaden, men ingen av dessa ser ut som denna. Franken, Oleg goes wild?
1645431110186.png


1645431411373.png

1645431421239.png

1645431447169.png

Vart hittade du den?

Kanske någon av alla obskyra tillverkare i Ryssland som tagit fram denna?

Det är väl ingen Vostokboett väl?
 
Topp