Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Och så får du nästan stilla ned farten lite grann nu, och passa på att njuta när den väl landatJag slog till, tror det är första gången jag själv stöter på en Cadet med den tavlan.
(Bild från säljaren)
![]()
Grymt bra! Nu stannar det med den där förhoppningsvis. Ja menar vad ska kunna trumfa den där
Riktigt bra öl det där! Snyggt med matchande glas också
Förstår inte vad du menar, skulle aldrig kolla åt nya klockor…Grymt bra! Nu stannar det med den där förhoppningsvis. Ja menar vad ska kunna trumfa den där![]()
Tack! Ja den är trevlig! Du får titta in i Vostok-tråden också, där är lika trevlig stämning och just nu har vi karaoke och det dricks Duvel i matchande glasRiktigt bra öl det där! Snyggt med matchande glas också![]()
Som alla skriver: det skall vara så.Ni med Vostok hur upplever ni kronan på era. Fick nyss hem min första Vostok och kronan är ganska lös när den är urskruvad, men kanske är en del av den ryska charmen?![]()
Det är otroligt trevligt att följa detta! Får mig att vilja öppna upp alla mina klockor om inte annat…Förra var inte alls sista nya, det var visst två till i paketet.
En Pierre Lourin
![]()
Raketa 2609.1 sitter i denna. Står still.
![]()
Förra var inte alls sista nya, det var visst två till i paketet.
En Pierre Lourin
![]()
Raketa 2609.1 sitter i denna. Står still.
![]()
Pierre Lourin! Fint ska det va!![]()
Det är otroligt trevligt att följa detta! Får mig att vilja öppna upp alla mina klockor om inte annat…
Aha, en kompis till den jag har på väg hem!Dagens som jag fick igång häromdagen...
![]()
Snygga visare!!! Är det mörkt blånerade, eller är de svarta?Nu är det sista nya för denna gången.
Kama, får bli dagens.![]()
Ingen urverksbild denna gång då endast torkat av boetten lite, så jag har inte öppnat den.
Snygga visare!!! Är det mörkt blånerade, eller är de svarta?
En god vän ska avveckla sin fantastiska klocksamling för att satsa på något annat. Jag hjälpte till med avvecklingen genom att köpa några klockor. Bl.a. den här:
En kultig Vostok Radio Room:
![]()
Den va cool!![]()
Det är kul med klockorna som har lite speciell boettformer,sen var ju tavlan mysig med såklart.Javisst är den, lite annorlunda!