Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!jädrar va trevlig den är.God morgon!
Veckans nykomling. Finns några förslag på alternativt band?
![]()
Morrn!mmmmm nos!min inte nos!![]()
![]()
Mmm!de är kalas ändå!Min andra Titan med helvit urtavla är inte nos heller
![]()
Undra om jag någonsin visat min tredje Titan? Hittade ju en nos scuba Titan för ett tag sedan i en lot med klockor jag köpteMmm!de är kalas ändå!![]()
Undra om jag någonsin visat min tredje Titan? Hittade ju en nos scuba Titan för ett tag sedan i en lot med klockor jag köpte
![]()
![]()
Det blev några såna där Lunadudes iaf, vet att det var en hajp för några år sen men sen hörde jag inte mer om det. Hur fräck somhelst!God morgon!
![]()
Nja! Projektet lades ner efter en massa strul så Meranom sålde ut alla delar och sen har folk satt ihop de delarnaDet blev några såna där Lunadudes iaf, vet att det var en hajp för några år sen men sen hörde jag inte mer om det. Hur fräck somhelst!
Bra räddat, tur det hände före Putins stora hjärnsläpp....Nja! Projektet lades ner efter en massa strul så Meranom sålde ut alla delar och sen har folk satt ihop de delarna![]()
Jo men lite surt för Ole Dokka som designat alla delar till klockan och får se hela sitt verk gå i krasch och säljas ut.Bra räddat, tur det hände före Putins stora hjärnsläpp....
Det blev några såna där Lunadudes iaf, vet att det var en hajp för några år sen men sen hörde jag inte mer om det. Hur fräck somhelst!
Nja! Projektet lades ner efter en massa strul så Meranom sålde ut alla delar och sen har folk satt ihop de delarna![]()
Ja projektet kom nästan i mål men kul ändå att några klockor blivit byggda. Meranom sålde några faktiskt några ex. hopmonterade men min är byggd av delar och i ett borstat 170-case i stället för ett blästrat 710 som tanken var från början.Jo men lite surt för Ole Dokka som designat alla delar till klockan och får se hela sitt verk gå i krasch och säljas ut.
Snygg!God morgon!
![]()
Några bruna läder som jag hade liggandes.Snygg!
Val av band är ju så klart en smaksak, men utifrån mina preferenser skulle jag primärt föreslå ett brunt läder. Inom detta val finns flera alternativ; racing/rally, läder-nato, mocka...
Och om ett halvår eller så ett vitt gummi av någon variant.
Japp! Håller med till fullo!! Högra bandet vill man ju se på den klockan!Snygga alla tre, men det längst till höger var nog ändå spot on!
Så himla snyggt sliten look till den fräscha blå i klockan.
Kan du inte prova det och bild-spamma lite?
Inget fel på de bilderna.Men självklart. Här kommer några bilder.Jag är dock ingen vidare fotograf.
![]()
![]()
![]()
De där bilderna blev väl kanonbra!! Och jäklar vad bra klockan och bandet passade ihop!! Grymt!!Men självklart. Här kommer några bilder.Jag är dock ingen vidare fotograf.
![]()
![]()
![]()
Inget fel på de bilderna.
Den kombon klocka band är helt perfekt enligt min mening.
Men det finns dock ett problem med det hela.... Det väcker ha-begär....![]()
Tack så mycket. Det blev ju en riktigt bra kombo som jag nog inte hade provat utan er input.De där bilderna blev väl kanonbra!! Och jäklar vad bra klockan och bandet passade ihop!! Grymt!!![]()
Det där var en riktigt stilren rymdklocka. Grym på bund.Jag såg en annan snygg rymd-modd på nätet. En upphottad gammal 119-boett med Gagagarin. Riktigt frän .
Och på bund förstås....
![]()
![]()
Full lume på den där va? Har du någon lumebild med??Tack så mycket. Det blev ju en riktigt bra kombo som jag nog inte hade provat utan er input.
Det där var en riktigt stilren rymdklocka. Grym på bund.
Min andra som jag har postat tidigare. Lunokhod-1
![]()
Det stämmer bra. Här är en gammal bild med mer lume och även ett par lånade bilder från leverantören av tavlan.Full lume på den där va? Har du någon lumebild med??![]()