• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I brist på "Ryssar" , så rotade jag fram 1 arkivbild på ytterligare en klocka jag inte fattar varför jag sålde?
Screenshot_20220101-125747_Gallery.jpg

Det blev några såna där Lunadudes iaf, vet att det var en hajp för några år sen men sen hörde jag inte mer om det. Hur fräck somhelst!
Nja! Projektet lades ner efter en massa strul så Meranom sålde ut alla delar och sen har folk satt ihop de delarna :)
Jo men lite surt för Ole Dokka som designat alla delar till klockan och får se hela sitt verk gå i krasch och säljas ut.
Ja projektet kom nästan i mål men kul ändå att några klockor blivit byggda. Meranom sålde några faktiskt några ex. hopmonterade men min är byggd av delar och i ett borstat 170-case i stället för ett blästrat 710 som tanken var från början. :bookworm:

Inget fel på de bilderna.
Den kombon klocka band är helt perfekt enligt min mening.
Men det finns dock ett problem med det hela.... Det väcker ha-begär....😉
De där bilderna blev väl kanonbra!! Och jäklar vad bra klockan och bandet passade ihop!! Grymt!! 😍
Tack så mycket. Det blev ju en riktigt bra kombo som jag nog inte hade provat utan er input. 🙏

Jag såg en annan snygg rymd-modd på nätet. En upphottad gammal 119-boett med Gagagarin. Riktigt frän .
Och på bund förstås....
nedladdning.jpeg
nedladdning (1).jpeg

Det där var en riktigt stilren rymdklocka. Grym på bund. 👌

Min andra som jag har postat tidigare. Lunokhod-1
_20221016_084323.JPG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp