• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Äh, var inte så småländsk nu.. 😂 Det är de ljuvliga ryssarna helt klart värda. 😉
Boxen kan liksom inte kosta mer än klockorna jag lägger i 😂
Hittade en med 24 fack för 220 kr. Känns mer rimligt i alla fall till mina ryssar. Jag har inte många som kostat över 500 kr. De flesta snarare ett par hundra. Och nu kommer snart Rikala och tycker jag är oförsiktig med pengar som betalar så mycket... 😂

Boxen kan liksom inte kosta mer än klockorna jag lägger i 😂
Hittade en med 24 fack för 220 kr. Känns mer rimligt i alla fall till mina ryssar. Jag har inte många som kostat över 500 kr. De flesta snarare ett par hundra. Och nu kommer snart Rikala och tycker jag är oförsiktig med pengar som betalar så mycket... 😂

Rätt lugnt för min del då.. 😉😎

Klockbyte! Måste vänja mig mer vid ryssarna då det kommer mer, kanske redan imorgon om man har tur (men det har man nog inte). Bla en Raketa Perestrojka! 😇

20221024_212052.jpg

Klockbyte! Måste vänja mig mer vid ryssarna då det kommer mer, kanske redan imorgon om man har tur (men det har man nog inte). Bla en Raketa Perestrojka! 😇

20221024_212052.jpg
Jo jag fick precis en avgift till Posthjon. Dock tror jag det är ett par japanska rackare. Troligen även digitala. Känns som jag borde ha en ryss eller två på ingång med. Nån sån där från Kazakstan som skall åka mulåsna i 3-4månader från Öskemen till Ural. En sån man hinner glömma innan den kommer fram.

Senast ändrad:
Vi vanliga dödliga som sliter som trälar får ju ändå betala normalpris, till skillnad mot de lyckliga få som kan köpa in till grossistpriser.. 😉
Jo men just din modell fann faktiskt inte till grosspris utan hittade den fanns bara till samma eller dyrare i tjong tjong express. Däremot de svarta PU läder boxarna som brukar vara billiga fanns för under 100 lappen plus frakt. Men det man saknar är ju boxar som INTE har glas i locket. Man vill ju skydda uren från UV...

Jo men just din modell fann faktiskt inte till grosspris utan hittade den fanns bara till samma eller dyrare i tjong tjong express. Däremot de svarta PU läder boxarna som brukar vara billiga fanns för under 100 lappen plus frakt. Men det man saknar är ju boxar som INTE har glas i locket. Man vill ju skydda uren från UV...

Ställ inte klocklådan utomhus eller inomhus precis vid ett fönster så lär väl uv vara ett icke problem. Ställ de t.ex. i ett skåp!

Ställ inte klocklådan utomhus eller inomhus precis vid ett fönster så lär väl uv vara ett icke problem. Ställ de t.ex. i ett skåp!
Ah. Note to self. Inte ställa klockboxen vid bilen. 🤔 👍

Jag är kanske nojig i överkant. Solen är ju en ärkeröv när det gäller att förstöra pigment. Och över 50 eller 100 år spelar ju allt solljus roll så jag hade gärna haft lådor med täckande lock. Men man kan ju alltid sätta en UV film på glaset. Få lite VOLVO 140 stuk med tonade rutor på lådan... :hungry:

Ah. Note to self. Inte ställa klockboxen vid bilen. 🤔 👍

Jag är kanske nojig i överkant. Solen är ju en ärkeröv när det gäller att förstöra pigment. Och över 50 eller 100 år spelar ju allt solljus roll så jag hade gärna haft lådor med täckande lock. Men man kan ju alltid sätta en UV film på glaset. Få lite VOLVO 140 stuk med tonade rutor på lådan... :hungry:
Så har vi uppfunnit "Raggarlådan" 😂 😂 😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp