• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Okej nu såg jag, hahaha blev lite orolig.
Orolig är rätt!min plast Vostok (student klocka)hälsar god middag!😄
image.jpg

Slava 114ChN, kolla in urverket!! 😍

Hittade någon kort om att de plankat Hamilton med 114 verket. Jag var annars inne och funderade på om LIP varit involverade även här. De har ju en snygg elecronic men... det var inga bilder på verket. SNYGG klocka oavsett och koppling ryska klockor och franska klockor är ju helt uppenbar.

Hittade någon kort om att de plankat Hamilton med 114 verket. Jag var annars inne och funderade på om LIP varit involverade även här. De har ju en snygg elecronic men... det var inga bilder på verket. SNYGG klocka oavsett och koppling ryska klockor och franska klockor är ju helt uppenbar.

Ja det stämmer Hamilton 500 ska det vara :)

1664824266422.png

1664824053225.png

Har inte den andra rättshaveristen broder @Rikala hittat hit till detta parallella universum ännu?

FSB är honom redan på spåren? 🤔
Enkel biljett till Sibirien? @Rikala

Hehe, har ju vart i digitaltråden ett tag o hängt och igår körde jag ett hummande urverk dom inte passar in i denna tråden. Ryska Gestapo har inte fångat mig än!

Så, nu (efter lite ryssledighet) är jag tillbaka med denna på armen!

20221004_075107.jpg

Ha en bra dag gôa gubbar! 😇

Sett dom en del i Ryssland, så inte jätteovanliga. Finns säkert flera till överpris o köpa lite varstans... Har själv vart sugen, men lyckades inte köpa någon innan kriget ☹️
Lägg ett skambud på den här :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp