• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så pinsam prins vi har och så usla journalister..

Mr.Chang

Audemars
Han låter printa två siffror på tavlan och låter oss betala notan, hmm... Och det där med gnist skyddet, det var ju inte han som kom på det!:D:D:D
 

Bolio

Panerai
Konstigt hur detta utvecklade sig från ytterligare en kass reporter som gör bort sig och vips blir det till hur folk gör av med " mina pengar ".
Jante landet nr1.
Tragiskt.
 

carlanton

Audemars
Nej, du har verkligen rätt. Kan man bara bortse från att konstitutionell monarki är en unken rest av ett obsolet, rättslöst och ojämlikt samhälle, och att Porschen, Hubloten och kläderna finansieras med skattemedel så är det klart att han är ganska käck. Och hans pappa gör ju ett så bra jobb också...

Äsch, om det är något Sverige inte behöver fler av är det trista socialdemokrater med illasittande kostymer och för mycket makt.
 

Bolio

Panerai
JoberMan skrev
Försvarare av kungahuset är bönder och gamla kärringar. Tillhör du båda?

Hårda ord verkligen trevlig.

Sen om jag är tragisk eller inte vet jag inte. Jag la en kommentar som hänvisade till hur tråden ändrade sig från sitt ursprung ber om ursäkt om det inte passade.
 

carlanton

Audemars
Och varför skulle en sådan nödvändigtvis vara en sosse i en tråkig kostym? Argumentet om att vi måste ha en kung i brist på en annan statschef är bara fantasilöst. Ungefär som sossar i tråkiga kostymer.

Har ännu inte sett en enda svensk politiker som inte är en tråkig sosse i illasittande kostym. Möjligtvis undantaget Carl Bildt.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
JoberMan skrev
Försvarare av kungahuset är bönder och gamla kärringar. Tillhör du båda?

Hårda ord verkligen trevlig.

Sen om jag är tragisk eller inte vet jag inte. Jag la en kommentar som hänvisade till hur tråden ändrade sig från sitt ursprung ber om ursäkt om det inte passade.

Ber om ursäkt om det inte passar? Gammal kärring alltså. Min farmor använde också offer-rollen för att skuldbelägga och tysta antagonister.
 

Mr Chance

Kalmar
Har ännu inte sett en enda svensk politiker som inte är en tråkig sosse i illasittande kostym. Möjligtvis undantaget Carl Bildt.

Tråkig sosse i illasittande kostym?

dhtnTCL.jpg


Bilden föreställer Federley (C).

Jag har inget med Centern, eller något annat parti heller, att göra. Vill bara belysa att stereotypa bilder och fördomar inte alltid har med verkligheten att göra :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Tråkig sosse i illasittande kostym?

dhtnTCL.jpg


Bilden föreställer Federley (C).

Jag har inget med Centern, eller något annat parti heller, att göra. Vill bara belysa att stereotypa bilder och fördomar inte alltid har med verkligheten att göra :)
Har alltid undrat varför han envisas med att vara Centerpartist. Helt obegripligt. Kudos för kombon rutig kavaj, rosa slipover och fluga. Undrar vad han har för klocka?
 

Bolio

Panerai
JoberMan skrev
Ber om ursäkt om det inte passar? Gammal kärring alltså. Min farmor använde också offer-rollen för att skuldbelägga och tysta antagonister.

Saknar ord för att fortsätta, men för all del du kan gärna fortsätta i samma trevliga anda.
 

Boris Balkan

Fark you!
Äsch, om det är något Sverige inte behöver fler av är det trista socialdemokrater med illasittande kostymer och för mycket makt.

Erm, har du verkligen tagit in kungens kostymer och kavajer? Illasittande och en del förvånansvärt omoderna. Sedan finns det väl betydligt intressantare aspekter av statsskick att diskutera än eventuell framtida statschefs kläder?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
JoberMan skrev
Ber om ursäkt om det inte passar? Gammal kärring alltså. Min farmor använde också offer-rollen för att skuldbelägga och tysta antagonister.

Saknar ord för att fortsätta, men för all del du kan gärna fortsätta i samma trevliga anda.
Herregud! FARMOR??? Det är verkligen du, eller hur? Tänk att få kontakt med dig på KS av alla ställen? Hur är läget i Nangiala? Träffat farfar? Misstänker att han åkte direkt till Katlagrottan. Han hade ju alltid problem med auktoriteter...
 
Topp