• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Satan i gatan vilket trevligt mejl jag precis fick!

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Hade missat denna tråd @Af Sjodahl . Man blir verkligen inspirerad när man läser det du skriver. Så jäkla modigt av dig, önskar dig lycka till och hoppas du får en bra start första dagen på utbildningen!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hade missat denna tråd @Af Sjodahl . Man blir verkligen inspirerad när man läser det du skriver. Så jäkla modigt av dig, önskar dig lycka till och hoppas du får en bra start första dagen på utbildningen!!


Tackar! Kul att man kan inspirera folk, ibland måste man göra det som känns rätt i hjärtat och inte i plånboken :D.
Fick en riktigt bra start, bra skolkamrater, trevliga lärare och inspirerande att få lära oss alla maskiner etc.
 

Edin

Panerai
När ska ni lära er om dörrar och då specifikt spegeldörrar? Har en dörr jag måste beställa/bygga och vem är då inte mer lämpad? ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
När ska ni lära er om dörrar och då specifikt spegeldörrar? Har en dörr jag måste beställa/bygga och vem är då inte mer lämpad? ;)

Haha...absolut, har för mig att det var efter sommaruppehållet vi skulle få testa att göra dörrar, finns säkert många som är lika bra, skillnaden mor när jag gör den, är att dörren blir gjord med kärlek :D!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Även jag har missat tråden helt. Bra och modigt gjort affe. Imponerande.
Är övertygad att det blir bra. Livet har lärt mig att tillslut brukar det bli ganska bra. Och blir det inte det så funkar det hyfsat ändå ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Även jag har missat tråden helt. Bra och modigt gjort affe. Imponerande.
Är övertygad att det blir bra. Livet har lärt mig att tillslut brukar det bli ganska bra. Och blir det inte det så funkar det hyfsat ändå ;)

Tack! Hehe...bra filosofi där, det känns helt rätt, dom har fyra dagarna jag varit i skolan (mån-tors) så har jag längtat satan för att få stiga upp och sticka iväg. Det var många år sedan jag hade sådan känsla i kroppen :).
 
Topp