Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön känsla det där!! Stort grattis Affe!!
Grattis Sjödahl!
Kommer absolut bli en omställning, du vet att en fat lady kan hålla en student flytande ekonomiskt i ca ett halvår!![]()
Jag instämmer med kören av gratulanter! Härligt att läsa om en människa som sätter den tråkiga men trygga tillvaron på spel för att följa sitt hjärta. Cudos till Dig!
Mvh
John
Grattis min vän, vad glad jag blir för din skull.
Finns en säng som väntar på dig när du kommer till Sundets Pärla.![]()
STORT GRATTIS AFFE, F*n vad skoj att du kom in!
Nu börjar allvaret!![]()
Grattis, instämmer med de som tycker detta är vågat och fränt !
Hoppas du inte behöver sälja av din fina samling, lycka till![]()
Ett stort grattis @Af Sjodahl
Jag brukar säga att all förändring är av godo, kanske inte just nu men om ett halvår.
För din del verkar den komma redan i januari
All lycka till dig.
Grymt att du vågar och tar klivet. Det är något man sett när man bott utomlands ett par år, speciellt kontrasterna mot t ex USA. I Sverige pluggar men ekonomi om man inte har något bättre tankarna bara för att man kan. Man blir nästan ifrågasatt om man vill följa sina drömmar. "jag vill bli musiker eller konstnär" är något som nästan är tabu i detta avlånga land. Medan man i andra länder som USA nästan är hjärntvättad åt andra hållet i att jaga drömmar pga av att systemet inte hjälper individer oavsett bakgrund som hemma i Sverige. Så hatten av, tror det är många som lever för att jobba istället för att jobba för att leva. Och vad gäller det ekonomiska så går det ALLTID att anpassa sig. Ställer mig i kö för en klockförvaring, kanske i form av en byrå med ett dolt klockfack, får ta mig en funderare..!
Kommer bli kanon! Och vad gäller gulsvart gör det lite ont i hjärtat men många matcher kvar, så bara gå emot medgångssupportrarna i stan och heja på!TACKAR!
Kloka ord från en klok man, men du är ju Västeråsare så det är väl inte så konstigt att du resonerar som du gör min gode man, Hehe! Jag är anpassningsbar gäller bara att kunna njuta av livet på rätt sett och inte njuta av livet för att man har massor med pengar, visst är det kul det sticker jag inte under stolen med, men som sagt, pengar är inte allt! Detta med att jag kom in kommer att bli ännu bättre bara GULSVART börjar göra sitt jobb också, många torskar på slutet nu.
Underbart! Stort stort grattis!!!!!!!
Så jävla rätt. Grattis och hatten av! Många vill göra det, få vågar.
![]()
Jag tänker mig att du kan enkelt finansiera din nästa klockresa landet runt typ såhär:
Du kommer och bor hos random KS-are (välkommen!) i typ två veckor och renoverar fönster eller bygger en pall. Under den tiden blir du bjuden på mat, husrum och livets nödtorft (ost, öl och sprit). Sedan får du full tank i Golfen och drar vidare som en vagabond eller pilgrim.