• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Förskottsbetalade en klocka i 30K klassen. Superbra och trevlig kommunikation, skickade klockan snabbt och som grädde på moset bjöd han även på ett NATO-band. Klockan var precis som beskrivet. Gör gärna affär igen.
 

Nissé63

Breitling
Jag har precis köpt en fantastiskt Tudor Snowflake av @Scaramanga. Finns inget negativt att säga. Tydlig, bra kommunikation och fantastiskt hjälpsam. Evigt tacksam för all hjälp och för klockan. Tack!

Mvh Nils
 

Mukt

Cartier
Köpt en vintageklocka på distans i budgetsegmentet. Bra kommunikation, snabbt skickat och extremt bra paketerat. Rekommenderas! :)
 

ersse

Omega
Scaramanga köpte en Speedmaster av mig. Hur trevlig som helst och inga problem att göra affär med. Ett sant nöje!
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Köpte en Tudor av Scaramanga. Rak kommunikation och var schysst och erbjöd tom att tinga den över en natt medan jag funderade, vilket jag såklart var glad för! Så funkar en riktig goodguy för mig! Rekommenderas!
/ Rasmus
 
Topp