Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj dåDen där kom nog fel och skulle till mig. Jag PMar min adress så du smidigt kan rätta till tomtens miss![]()
Du kan ju alltid posta i denna trådenHaha, ett godisfärgat band kom jag fram till. Tveksamt om jag hittar ett användningsområde till just det.
Hahaha! Fantastisk tomte som gjort det där paketet.Fick också paket idag.
![]()
![]()
Undrar om det inte är någon som träffat mig som skickat (alternativt sett en bild på forumet)
![]()
Vad passar bättre än en terrorist?
![]()
Stort tack för paketet (och skrattet).
Eller hur? Har inte bestämt var idolporträttet på Bin Laden skall hänga än...Hahaha! Fantastisk tomte som gjort det där paketet.![]()
Kom nu ihåg allihopa att det viktiga är att ge, inte att få... ahöhöm.
Redan gjort. Ge mig nu!Kom nu ihåg allihopa att det viktiga är att ge, inte att få... ahöhöm.
Håller med!Kom nu ihåg allihopa att det viktiga är att ge, inte att få... ahöhöm.
Det har ju gått fel förut... väntar fortfarande på din datumramHåller med!
Så det är skönt att ha fått bildbevis på att ens paket kommit fram och blivit öppnat....
Nu kvarstår bara spänningen att själv vittja brevlådan varje dag!!!
Och med Postmord som en parameter i det hela så blir ju spänningen och osäkerheten ännu större.....![]()
Jag skickade mitt 5 december men fortfarande inget i tråden.Alla som får paket MÅSTE öppna dem här för att bekräfta att det kommit fram.
Hahah fan vad klockrent!Fick också paket idag.
![]()
![]()
Undrar om det inte är någon som träffat mig som skickat (alternativt sett en bild på forumet)
![]()
Vad passar bättre än en terrorist?
![]()
Stort tack för paketet (och skrattet).
Samma härJag skickade mitt 5 december men fortfarande inget i tråden.