mps
Silver
Bra tomte! Vad var det för bok?
1001 Armbandsur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tomte! Vad var det för bok?
Bara att börja samla!1001 Armbandsur.
Får se boken som en inköpslista om man någon gång skulle vinna på lottoBara att börja samla!
Det kom ett paket hit också![]()
Det kom ett paket hit också
![]()
Öppnar på en gång givetvis
![]()
Vad kan detta vara? Jag känner inte igen symbolen i alla fall.
Hittade det här mycket välskrivna kortet också
![]()
Tomten har kollat upp mig så mycket är klart
Lyfter på locket och möts av den mystiska symbolen igen.
![]()
Vad gömmer sig under pappret?
![]()
Ett potpurri av olika saker
![]()
Tomtefars eget rakkitt! Tomten har full koll på vad jag behöver
![]()
Korthållare, mera rakkräm, natoband, penna, klockställ och en klocka!
De runda sakerna tror jag är julgransprydnader
![]()
Klocka av märket Novus, förmodligen en 25-årsklocka från företaget med samma namnFår nog kolla upp det
Det som också var med i paketet men som inte syns var en väldigt trevlig doft av tomtefars rakprodukter. Den kändes igenom nästäppan
Stort tack Tomten för den omsorgsfulla klappen!!
Någon sekund föreJag tror att de runda är cederträ-bitar att trä på galgar för att det ska lukta gott i garderoben.![]()
Riktigt mysigt paket.
De runda.
Luktar de något?
Cederträ kanske?
Hänga på galgen.
Ja, det stämmer, de luktar väldigt trevligtJag tror att de runda är cederträ-bitar att trä på galgar för att det ska lukta gott i garderoben.![]()
Fan! Det paketet var ju som gjort för mig.Trodde att jag skulle hämta ut en reklamerad vattenkokare men det var paket från tomten.
Tack secret santa!
![]()
![]()
Riktigt bra! Snyggt tomten.Trodde att jag skulle hämta ut en reklamerad vattenkokare men det var paket från tomten.
Tack secret santa!
![]()
![]()
Deras huvudsyfte är väl att mota bort eventuella skadedjur då de ogillar cederträoljan?Ja, det stämmer, de luktar väldigt trevligtDå flyttar jag dem till garderoben istället
![]()
Håller ohyra borta samtidigt som det luktat trevligt.Deras huvudsyfte är väl att mota bort eventuella skadedjur då de ogillar cederträoljan?
Kanske skulle ha de på vinden och mota ut råttorna med, funkar det tror du?Deras huvudsyfte är väl att mota bort eventuella skadedjur då de ogillar cederträoljan?
Haha funkar nog inte på så stora skadedjur.. Låter dock som du har ett bra skäl att skaffa katt eller hund utöver mysfaktornKanske skulle ha de på vinden och mota ut råttorna med, funkar det tror du?![]()
Haha, vi provade katt men det var ingen jägare. Hon pissade i sängarna och fick flyttaHaha funkar nog inte på så stora skadedjur.. Låter dock som du har ett bra skäl att skaffa katt eller hund utöver mysfaktorn![]()
Trodde råttor bara höll sig borta av djurlukten eller något. Jag är riktig stadsnolla så jag har ingen aning.. lyssna inte på migHaha, vi provade katt men det var ingen jägare. Hon pissade i sängarna och fick flyttaDå är det väl hund då, vilken ras äter råttor?
![]()
Och jag kan inget om hundarTrodde råttor bara höll sig borta av djurlukten eller något. Jag är riktig stadsnolla så jag har ingen aning.. lyssna inte på mig![]()
Vissa kanske vill hålla sig till julaftonÖppnar verkligen alla sina paket här i tråden? Jag skickade mitt paket i tisdags och jag har inte sett det här än.
Finns det folk som faktiskt klarar det?Vissa kanske vill hålla sig till julafton![]()
Återstår att se!Finns det folk som faktiskt klarar det?![]()
Haha vilket härligt paket! Choklad och G-shockTrodde att jag skulle hämta ut en reklamerad vattenkokare men det var paket från tomten.
Tack secret santa!
![]()
![]()