leiden
Silver
Vilken kanonstart på dagen, jag garvade så tårarna sprutadeDu behöver inte ge mig nåt, du har frikort för all framtid efter denna:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken kanonstart på dagen, jag garvade så tårarna sprutadeDu behöver inte ge mig nåt, du har frikort för all framtid efter denna:
Grymt jobbat!Anmälningen är stängd nu. Ni kommer få uppgifter till mottagaren senast tisdag nästa veckaJag vill tacka alla deltagare redan nu!
Bättre att skicka så fort som möjligt så att det hinner framSjuuuuuukt pepp på att få skicka mitt paket nu.
Frågan är hur länge man håller sig innan det släpps iväg.
Ja. Varför vänta?Ska man skicka direkt eller?![]()
Tänkte att det kanske kommer väldigt långt före jul dåJa. Varför vänta?![]()
Med postnord är det bättre än att få paketet levererat 23 februariTänkte att det kanske kommer väldigt långt före jul då![]()
Skicka så det kommer fram före jul. Vill du skicka samma dag du får ett namn och adress så gör det. Så har det alltid fungerat tidigare@Subby Finns riktlinjer för när det ska skickas, eller ska det skickas så snart som möjligt?![]()
Upptäckte att det inte fanns nåt julpapper hemma, får bli i morgon![]()
Bara alla paketöppnar! Trist att inte få bekräftelse på att paketet kommit fram annars!Vad tycker ni om paketöppningstråd? Jag tycker inte att det är nödvändigt att starta en ny tråd och skapa förvirring. Vi kan köra paketöppningarna på den här tråden med tycker jag.
Skicka paket utan avsändare, hur göra? Går det att göra eller anger jag grannens namn och adress?![]()
Skriv Secret SantaSkicka paket utan avsändare, hur göra? Går det att göra eller anger jag grannens namn och adress?![]()
Nästa år. Nu har jag redan skickat.Skriv Secret Santa
Nordpolen 1
111 11 Nordpolen
Borde funka väl?
Kommer tomten från Riihimäki?Skriv Secret Santa
Nordpolen 1
111 11 Nordpolen
Borde funka väl?