• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Secret Santa 2017- The Tråd

Jag tycker också att samma tråd blir bra. Kommer ändå bli massa chattande i öppningstråden så man kan lika gärna skrolla igenom denna tråd för att leta efter när sitt paket öppnas. Eller ännu lättare, kolla post-historiken för den man skickar paketet till :)

Here we go!
IMG_20171205_083138.jpg

Funderar nästan på om man ska konkurrera ut Postmord för att vara säker på att allt kommer fram som det ska...

Det är upp till var och en, om man vill kan man öppna sitt paket redan nu :)

Har vi någon dag för paketöppning bestämd? Är det julafton som gäller eller är det lite löpande veckan innan eller så?

Jag tycker det är okej att öppna allt eftersom. Sen om man själv vill vänta tills julafton så är det ok antar jag?

Men det viktiga här tror jag är att man lägger upp sin paketöppning så vi vet att alla klappar har kommit fram :) Sen är det ju kul att se också :)

21C629AB-B723-4E39-B745-19FBE32FB8E9.jpeg
F8EBB694-B948-4016-8C0C-44CF13DD01AD.jpeg

Jag paketöppnar direkt istället :)
Ett mycket trevligt brev med riktig KS-anda i sig, 2 st fina dressband(grönt är skönt), och dressur kommer införskaffas framöver ;) en Grand Frank korthållare, och en gåva till Ungcancer!
Stort tack!
Mycket glädje och tacksamhet från min sida, kommer själv lägga ett bidrag till www.ungcancer.se som tack för din julklapp!
God Jul till alla på Klocksnack!

21C629AB-B723-4E39-B745-19FBE32FB8E9.jpeg
F8EBB694-B948-4016-8C0C-44CF13DD01AD.jpeg

Jag paketöppnar direkt istället :)
Ett mycket trevligt brev med riktig KS-anda i sig, 2 st fina dressband(grönt är skönt), och dressur kommer införskaffas framöver ;) en Grand Frank korthållare, och en gåva till Ungcancer!
Stort tack!
Mycket glädje och tacksamhet från min sida, kommer själv lägga ett bidrag till www.ungcancer.se som tack för din julklapp!
God Jul till alla på Klocksnack!
Vilken värmande start! :)

Då var ett paket skickat från TB12-Tomten till KS:are i stockholmsområdet! Skoj när paktöppningarna börjar på allvar!

Tillbaka
Topp