Edin
Silver
Kommer tomten från Riihimäki?
Korvatunturi i Finland har jag blivit itutad. Stämmer inte det nu eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer tomten från Riihimäki?
Vad tycker ni om paketöppningstråd? Jag tycker inte att det är nödvändigt att starta en ny tråd och skapa förvirring. Vi kan köra paketöppningarna på den här tråden med tycker jag.
Så är det säkert. Kollade postnumret 11111 och hamnade nån annanstans bara. Han kanske har flyttat. Vem vet. Han är ju lite hemlig av sig den där fryntlige lille mannen.Korvatunturi i Finland har jag blivit itutad. Stämmer inte det nu eller?![]()
Så är det säkert. Kollade postnumret 11111 och hamnade nån annanstans bara. Han kanske har flyttat. Vem vet. Han är ju lite hemlig av sig den där fryntlige lille mannen.
"Hundratals postsäckar ligger under bar himmel på Arlanda"
https://twitter.com/SvD/status/937665552461557760
Tur att jag inte skickat mitt ännu. Måste kanske ta några varv plastfolie runt för att fuktsäkra också...
Precis, det är någons vintagerolle som ligger därDe är nog paket till och från utlandet![]()
Bara alla paketöppnar! Trist att inte få bekräftelse på att paketet kommit fram annars!
Det är upp till var och en, om man vill kan man öppna sitt paket redan nuHar vi någon dag för paketöppning bestämd? Är det julafton som gäller eller är det lite löpande veckan innan eller så?
Det är upp till var och en, om man vill kan man öppna sitt paket redan nu![]()
Har vi någon dag för paketöppning bestämd? Är det julafton som gäller eller är det lite löpande veckan innan eller så?
Äntligen är det igång!![]()
Tomten har redan levererat sitt paket till mig!
Mycket trevligt
Lägger upp en paketöppning till helgen![]()
Vilken värmande start!![]()
![]()
Jag paketöppnar direkt istället
Ett mycket trevligt brev med riktig KS-anda i sig, 2 st fina dressband(grönt är skönt), och dressur kommer införskaffas framöveren Grand Frank korthållare, och en gåva till Ungcancer!
Stort tack!
Mycket glädje och tacksamhet från min sida, kommer själv lägga ett bidrag till www.ungcancer.se som tack för din julklapp!
God Jul till alla på Klocksnack!