Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig klocka och superhärlig handstil från Hemliga Tomten.Riktigt kul detta. Tack för klockan och de andra klapparna. Har faktisk aldrig sett en Orient. Skall försöka klura ut vad tygpåsen skall vara till, cigarett etui känns inte riktigt 2017.
![]()
Riktigt kul detta. Tack för klockan och de andra klapparna. Har faktisk aldrig sett en Orient. Skall försöka klura ut vad tygpåsen skall vara till, cigarett etui känns inte riktigt 2017.
![]()
Första dinkan! Check!Riktigt kul detta. Tack för klockan och de andra klapparna. Har faktisk aldrig sett en Orient. Skall försöka klura ut vad tygpåsen skall vara till, cigarett etui känns inte riktigt 2017.
![]()
Schyssta tomtar vi har! Riktigt bra klappar hittils!![]()
Va då? Finns det mer än en tomte??![]()
Verkligen cool handstil!Härlig klocka och superhärlig handstil från Hemliga Tomten.
Va då? Finns det mer än en tomte??![]()
Tomten har bra smak. Den här bär jag då och då och gillar den skarpt. (Notera att detta inte kom från min hemliga tomte.)Tomten har varit här! Fann detta spännande paketet i brevlådan:
![]()
Sliter upp det som ett litet barn, här kan inte tid slösas på finlir med papperet:
![]()
Tjoho! Lite fräsiga band, men vad är det som gömmer sig i bubbelplasten?!
![]()
En svincool vintage-Seiko!!!
![]()
Jättetack tomten!Superroligt paket
Perfekt för mig som upptäckt storheten i Seiko men varken har dressur eller vintage.
Grymt set! Wow!Tomten har varit här! Fann detta spännande paketet i brevlådan:
![]()
Sliter upp det som ett litet barn, här kan inte tid slösas på finlir med papperet:
![]()
![]()
![]()
Perfekt för mig som upptäckt storheten i Seiko men varken har dressur eller vintage.
Riktigt cool. Upptäckte idag att ett av banden har japanska tecken också, missade det helt igår i stressen efter jobbetTomten har bra smak. Den här bär jag då och då och gillar den skarpt. (Notera att detta inte kom från min hemliga tomte.)
![]()
Vad är det för modell? Riktigt trevlig.Tomten har bra smak. Den här bär jag då och då och gillar den skarpt. (Notera att detta inte kom från min hemliga tomte.)
![]()
Kul! Väntar nu spänt på mitt paket!Tomten har varit här! Fann detta spännande paketet i brevlådan:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldrig haft problem med posten. Så borde inte vara något problem nu hellerFör er alla som mördar postnord kan jag meddela att mitt paket öppnades dagen efter det skickades...
Vi kallar den 66-7100-P.Vad är det för modell? Riktigt trevlig.
Bra tomte! Vad var det för bok?Idag var det min tur
Väl inslaget och väldigt fint kort.![]()
Lacket. En underbar touch som man sällan ser, tyvärr.
Bravo!
![]()
En klassisk bok.
Som passar lika bra som kvällsläsning som toalettlittratur.
Samt fyra riktigt trevliga band.
![]()
Det grå sitter som en smäck på SKXn.
Kände ett behov av en 70tals kronograf när jag såg det Martini Racing färgade bandet.
Väldigt glad för detta!
Tack farbror tomte!