Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit va go present, bra kniv och grym korthållare!!Även jag har tydligen varit snäll i år!
Tack så mycket tomten! (Äldsta sonen godkände)
Okej, så du lämnar alla med en sån typ av cliffhanger nu alltså?Kom igår, men hade inte tid att hämta förrän idag...
Fick ett pm idag från tomteroddaren @thewordfox om att jag förmodligen missförstått paketet med boettkudden. Jag trodde i min enfald att det svarta fyrkantiga paketet var själva kudden. Men icke, den riktiga boettkudden låg inutiSatan vilken nivå på årets klappar
Även jag har fått mitt paket idag, och jag kan säga att jag inte är något undantag gällande kanon fin julklapp!
Mycket möda och stor tanke bakom mitt fina paket. Flertalet tjusiga saker, och otroligt välformulerade rim på varenda sak
Från botten av mitt hjärta, stort tack kära tomten
Kan inte bestämma mig för vad som faktiskt var absolut finast!? Den norrländska (f.d) snön eller den otroligt fina kniven med mitt nick på
Hursomhelst så är jag oerhört tacksam för min secret santa. Och även till dig @thewordfox som roddat otroligt bra i år igen.
Nu så! Jag måste varit mycket snäll i år Stort tack Tomten!Kom igår, men hade inte tid att hämta förrän idag...
Spännande kaffe. Vilken enhetsprodukt! God jul och grattis till välförtjänta godsaker!Tom Ten har nu också hittat hem till mig! Även jag måste ha varit snäll och tomtens research träffade väldigt bra
Postnords bryska hanteringen hade förstört en pepparkaka, åtgärdade det omgående, väldigt goda
Spännande kaffe, fint band som ser ut att passa min 556 fint och tomtens färdsnacks hade också letat sig ner i lådan.
Tack snälla tomten!
Edit: och tack @thewordfox för bra styrning!
Blandade ihop bilderna, sorry Secret SantaNu så! Jag måste varit mycket snäll i år Stort tack Tomten!
Det där var bland det fetaste jag sett i Secret Santa väg på KS.Öppnade mitt paket idag innan jag drog mot familje-firandet. Detta tar nog priset som årets present! Som student så är det just sånt här lyx man aldrig unnar sig. Tack så hemskt mycket tomten <3
Inte nog med med det, god whiskey och en cigarr till nyår... Min tomte tyckte jag var så otroligt snäll, och förstod att jag uppskattar historia och hantverk, så det tog inte slut där...
Som sagt, herregud.. Tack så hemskt mycket Tomten. Det var sannerligen mitt i prick <3
Mackmyrorna står nu placerade vid den vanliga flaskan och kommer att avnjutas tills att jag åker upp till Gävle för upplevelsen. Foton och recension utlovas! Skål och god jul <3
Ja men verkligen!! Vill dela med mig av detta med alla som bidrar till den fantastiska stämning vi har, inte minst med @thewordfox som hållit i detta ännu ett år!Det där var bland det fetaste jag sett i Secret Santa väg på KS.
Den Tomten slog då verkligen till stort.
Grym julklapp.
Status är väldigt bra. Av tomteskäl vill jag inte skriva i tråden ifall det är något paket som inte skickats eller så. Men jag kan väl säga som så att OM det finns ett paket som inte gått iväg ännu så har avsändaren bra anledningar.Hur är statusen med årets tomtar och klappar?!?
Har alla fått eller är det några paket på vift? Har alla tomtar skött sina åtaganden och fått iväg dina paket?
Kul! Personligen upplever jag också att nivån på gåvorna är väldigt bra i år!?Status är väldigt bra. Av tomteskäl vill jag inte skriva i tråden ifall det är något paket som inte skickats eller så. Men jag kan väl säga som så att OM det finns ett paket som inte gått iväg ännu så har avsändaren bra anledningar.
Riktigt helylle SS måste jag ändå säga. Du fick åtminstone ett herrur. God jul och stort tack @thewordfox för ditt slit och engagemang. God jul allihop!Jösses vilken fin tomte jag fick mig tilldelad!
Tomten har genomfört en riktigt utmärkt bakgrundskontroll!
Gränslöst tack kära tomte! GT:n öppnas snart och sedan måste jag nog bevista vintagedelen av forat då jag inte riktigt vet vad det är för en fin klocka jag fått mig till livs
En riktigt god jul på er!