Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym mugg!Okej paketet är nu öppnat.
Säger som fler här. Jag måste varit utomordentligt snäll i år.
Min santa har verkligen lagt ner mycket research. En specialdesignad mugg med mitt nick och min siluett. ( en sak jag alltid gör på resor jag varit på i världen ) och på undersidan en Tudor tavla.
Lite godis en drink och skäggfukt.
Sist men inte minst ett riktigt snyggt Nato.
Vet att allt är hemligt men jag skulle vilja tacka min santa personligen! Du är grym
Hahaha inte ens jag hade kommit på en sån PLANSäger Charles-Ingvar Jönsson a.k.a Sickan
I min bok är du i det här fallet ytterst sannolikt misstänkt som SS
Verkligen! KungligGrym mugg!
1. Hysteriskt roligtHmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.
Tack Secret santa…. Tror jag..
Jag kanske är din förälder?
Det här var spännande! Paket till vår egna Tomtefar har landat hos mina föräldrar (adressen tomten fick). Tomtens namn, min adress och tomtens postnummer.
Sammanträffande, eller (o)lycklig slump?
Den tanken har slagit mig Situationen är utredd, paketet är numer mitt.Jag kanske är din förälder?
Tomten är (som bekant) far till alla barnen.
Det är ju din förtjänst all denna julglädje!Det är ju otroligt kul att få se alla klappar!
Om det blir paketöppning efter jobbet?
JA!
Samma här, lite som att vänta in tomten, sommarlov och födelsedag för en 8åring. All at once.Så många fina klappar man fått se! Väntar ivrigt på min klapp