TackVad fin du är i håret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackVad fin du är i håret!
Strunta i julbordet! Eller be någon kollega ta en doggybag åt dig. Secret Santa > julmatFått info om att jag har ett paket liggande hemma.
Levererat av tomten idag.
Men fast på jobbet några timmar till.
Förhoppningsvis hinns det öppnas innan julbord väntar ikväll.
Tror min själ jag har paket på ingång med. Och en tung jäkel enligt appen. Hoppas på nåt flytande till helgerna då...
Jäkla snitsigt av tomten och att skramla fram den länkbit du önskade ändå. Väl tomtatÅterigen tack min Tomte.
Nu kan jag äntligen bära Emergencyn på länk.
Funderade tidigare idag vilken klocka som skulle bäras under årets julmiddag med jobbet.
Det blir Emergency på länk!
Som plus kan min köpestråd stängas.
Sjukt bra Tomtat. Inte direkt den vanligaste länken att ha bitar över till heller.Jäkla snitsigt av tomten och att skramla fram den länkbit du önskade ändå. Väl tomtat
Ditt paket är på vägHoppas min tomte ej tagit renarna och dragit
+1! Håller tummarnaMin tomte verkar tagit bondpermiss… ingenting i appen ännu
Hur är statusen? Har de flesta fått paket eller avisering? Är det många som lever i total ovisshet likt mig
Samma här också. Men kanske bara är en något försenad tomte?+1! Håller tummarna