Guldterrorist är ju drömmenTack så mycket tomten! Jag måste ha varit extra snäll i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guldterrorist är ju drömmenTack så mycket tomten! Jag måste ha varit extra snäll i år
Är du flygförare själv? Kan ju inte cirkulera så många sådana där klockor tänker jagPassade ju som en smäck
Tyvärr inte så ball är inte jagÄr du flygförare själv? Kan ju inte cirkulera så många sådana där klockor tänker jag
Så pass ändå, 1000st, hur som en jäkligt salt klocka. Mucho hellre en sådan där eller en Emergency Viggen kontra Sjöö Sandströms flygardinka.Tyvärr inte så ball är inte jag
Osäker hur många som blev tillverkad faktiskt
Edit: klart jag vet står ju för fasiken på baksidan 1000st, denna är nummer 102.
Är typ en årsklocka för mig med
Aa denna gillar jag starkt försöker då och då samla på mig lite historia kring klockan och runt just Team 60Så pass ändå, 1000st, hur som en jäkligt salt klocka. Mucho hellre en sådan där eller en Emergency Viggen kontra Sjöö Sandströms flygardinka.
Aa denna gillar jag starkt försöker då och då samla på mig lite historia kring klockan och runt just Team 60
Har faktiskt, men har inte haft tid att ögna mig igenomTEAM 60 - Flygvapnets uppvisningsgrupp (m DVD)
Pris: 149 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Flyg- & flyghistoria på Tradera.www.tradera.com
Det där kanske är något för dig om du inte redan har en.
Samma här+1! Håller tummarna
Går lite fortsatt OT här, pratade med en bekant som är fd JAS chaufför, han hade aldrig sett just Team60 bratten, och de som var med i teamet när han var aktiv bar alla Emergency. Vet du historian bakom Team60 klockorna? Jag omåttligt nyfiken när det fanns 1000st. Kan de ha delats ut till mycket prominenta gäster?Har faktiskt, men har inte haft tid att ögna mig igenom
Intressant! Jag vet faktiskt inte själv så mycket historia kring Plutonen med Team 60-logotyp. Har försökt få fram lite information från diverse håll, t.ex. från Breitling själva men de vet inget mera tyvärrGår lite fortsatt OT här, pratade med en bekant som är fd JAS chaufför, han hade aldrig sett just Team60 bratten, och de som var med i teamet när han var aktiv bar alla Emergency. Vet du historian bakom Team60 klockorna? Jag omåttligt nyfiken när det fanns 1000st. Kan de ha delats ut till mycket prominenta gäster?
Jag ska fråga honom ifall han kan höra med gamla kollegor vad historian bakom klockan ärIntressant! Jag vet faktiskt inte själv så mycket historia kring Plutonen med Team 60-logotyp. Har försökt få fram lite information från diverse håll, t.ex. från Breitling själva men de vet inget mera tyvärr
Vet ju iofs inte om det blev 1000st tillverkade, men det var väl en limiterad upplaga på (Max) 1000st. Synd som attans att sådan här information och historia försvinner, man vill ju bevara sånt här
Vore fantastiskt, tackJag ska fråga honom ifall han kan höra med gamla kollegor vad historian bakom klockan är
Hade så fullt upp med allt och valde att hoppa detta spektakel i år, men nu i efterhand hade det varit skoj med ett paket. Aja, får va med nästa år. Sitter fortfarande lite kvar sen mitt paket som kanske inte till 110% levde upp till mina förväntningar.
Hundra procentMan måste ju älska det ärligt PS:et <3
Ditt paket är på väg enligt speditionsnissarnaJag lever fortfarande i ovisshet men hoppas på att tomten kommer till mig också så småningom.
Senaste ryktet från stan säger att ditt paket är på väg nu!Min tomte verkar tagit bondpermiss… ingenting i appen ännu
Hur är statusen? Har de flesta fått paket eller avisering? Är det många som lever i total ovisshet likt mig
Vill bara flika in att antalet deltagare i år blev 31. Jag fick trolla lite med ett par sena anmälningar och tack vare julens magi lyckades jag få in två hemliga tomtar till.Så för att summera upp det så här en dryg vecka innan doppet
Med ett hittils mycket bra samlat tomteri
Av 29 möjliga:
Öppnade: 9
Öppnas imorgon: 1
Återstående: 19
Bara att vila upp sig då det lär bli en klapp tornado till veckan
Bra att du finns, årets trevligaste och roligaste trådVill bara flika in att antalet deltagare i år blev 31. Jag fick trolla lite med ett par sena anmälningar och tack vare julens magi lyckades jag få in två hemliga tomtar till.
Helt fantastiskt Vilket drag i Secret Santa 2023Vill bara flika in att antalet deltagare i år blev 31. Jag fick trolla lite med ett par sena anmälningar och tack vare julens magi lyckades jag få in två hemliga tomtar till.