Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte denna seiko 5 åt frun. Länken som den kom på var väl sådär men med ett schysst läderband ser den riktigt bra ut!
Cool. Referens på den?
Srpb31Cool. Referens på den?
En Seiko 5:a är en Seiko 5:a, inget som stör mig. Något som signalerar att bäraren är prismedvetenSeiko 5 modellerna är riktigt mycket klocka för pengarna. Men är jag ensam om att tycka 5an på urtavlan förstör mycket?
SnyggtNytt mocka på min 5:a.
Ändras något nu!Seiko 5 modellerna är riktigt mycket klocka för pengarna. Men är jag ensam om att tycka 5an på urtavlan förstör mycket?
Coola. Lite dyrt för en 5a dock...
Helt klart bättre nu! Cool femma!
Som jag förstått det så är det där nya loggan för 5 sports. Inte vanliga femmor.
Jag tror inte den är alls så gammal! Kan du ta en bild på baksidan och se till att få med alla siffror så ska det gå att datera den.
Seiko 5 - min första klocka! Efter att ha tittat runt och gått vilse i 10k och uppåt-klassen slog jag till på denna. Så har man något fint på armen medan man tänker. Men den känns redan som en följeslagare!
Från tidigt 70-tal sa urmakaren, dagarna finns på engelska och spanska. Om någon kännare sitter på info om denna så vore det kul att få höra!