Ekberget
Silver
SSA283Vad är det för ref? Gillar cushion case
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SSA283Vad är det för ref? Gillar cushion case
Kul modell!Min femma i vårsolen.
Kul tavla, gärna lite fler bilder!Någon mer som har en sån här tavla? Tycker det är lite coolt och ger en extra "touch" när det reflekteras.
Kommer aldrig sälja denna klocka, om jag inte skulle bli erbjuden typ 100.000kr av nån dåre. Min första automatiska så stort sentimentalt värde.
Orkade inte ta några jättebra bilder men men.Kul tavla, gärna lite fler bilder!
Köpte min första Seiko 5:a i veckan, riktigt imponerad av kvalitétskänslan för priset. En riktig fattigmans-datejust
Min 5:a
Köpte denna seiko 5 åt frun. Länken som den kom på var väl sådär men med ett schysst läderband ser den riktigt bra ut!
Har inte kvar lådan men jag tror att det ska vara SNKL41Ref på den? Ser riktigt läcker ut.
Den mest ställda frågan i den här tråden: referens?Finns många grymma 5or, otroligt prisvärda!
Haha, det är SNXJ89Den mest ställda frågan i den här tråden: referens?
Wow! Den hade man inte tackat nej till! Sjukt fin tavla!
Ingen höjdarbild men bjuder på min egna Seiko 5. Använt nästan dagligen sen jag köpte den i december.