Det har varit riktigt kul att testa Pogue några dagar. En kul klocka som är både crazy och ändå snygg. Kombinationen med pepsibezel, guldtavla och en boett som mer påminner om flygande tefat har verkligen gjort mig glad när jag tittat på den.
Jag har provat vintage i olika omgångar och även om jag gillar designen på många äldre klockor så är inte 34-36 millimeter min storlek. Sweetspot för mig är 41-43 millimeter, så är det bara.
I 6139:an får jag "min" storlek och en hel massa annat kul.
Kronograf
Inre vridring
Automatverk
Färgexplosion
Snygg och bekväm länk
What's not to like?
Jag vill tacka @Viskan för möjligheten att testa. Verkligen generöst av dig!
Tänkte skicka vidare till @M.L. som jag tror är näst på tur på måndag. Ingen mening med att den ligger och skramlar hos postombud under helgen. Skicka gärna pm till mig.
Här är den på bild med min radhusdubbel. En Pogue hade haft en plats i samlingen
Jag har provat vintage i olika omgångar och även om jag gillar designen på många äldre klockor så är inte 34-36 millimeter min storlek. Sweetspot för mig är 41-43 millimeter, så är det bara.
I 6139:an får jag "min" storlek och en hel massa annat kul.
Kronograf
Inre vridring
Automatverk
Färgexplosion
Snygg och bekväm länk
What's not to like?
Jag vill tacka @Viskan för möjligheten att testa. Verkligen generöst av dig!
Tänkte skicka vidare till @M.L. som jag tror är näst på tur på måndag. Ingen mening med att den ligger och skramlar hos postombud under helgen. Skicka gärna pm till mig.
Här är den på bild med min radhusdubbel. En Pogue hade haft en plats i samlingen